کد خبر: 101507
A

ورود و خروج خودروهای شهرستان ها به تهران ممنوع شد

ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور هراز بدون ترافیک انجام می‌شود اما تردد فقط با زنجیر چرخ میسر است، زیرا در ارتفاعات این محور و محور فیروزکوه شاهد بارش شدید برف هستیم.

ورود و خروج خودروهای شهرستان ها به تهران ممنوع شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور هراز بدون ترافیک انجام می‌شود اما تردد فقط با زنجیر چرخ میسر است، زیرا در ارتفاعات این محور و محور فیروزکوه شاهد بارش شدید برف هستیم

به گزارش رکنا، وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه عادی و روان در جریان است اما از ورود خودروهای فاقد مجوز و غیربومی به این محور و محور هراز جلوگیری می‌شود.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: عبور خودروها از محورهای شرق استان تهران منوط به داشتن و نصب زنجیر چرخ است و در صورت عدم به همراه داشتن تجهیزات زمستانه این افراد اعمال قانون و خودروی آن‌ها اجازه تردد از این محورها را نخواهند داشت.

طی کردن مسیر خودروها با احتیاط بیشتر

کهریزی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم عادی و روان است اما با توجه به بارش شدید باران در این محورها، خودروها با احتیاط بیشتری مسیر را طی می‌کنند.

وی اضافه کرد: هم‌وطنانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی را دارند، بدون تجهیزات زمستانی، زنجیر چرخ، پوشاک گرم، تغذیه کافی، اطمینان از سالم بودن سیستم فنی و گرمایشی خودرو و با باک پر از بنزین وارد محورها شوند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران تأکید کرد: ورود خودروهای غیربومی و فاقد مجوز به استان مازندران ممنوع است و توصیه اکید داریم هم‌وطنان به هیچ عنوان وارد محورهای هراز و فیروزکوه نشوند زیرا در هر دو مسیر رفت و برگشت گیت‌های ایست ‌و بازرسی دائر شده و اجازه ورود و خروج خودروهای غیربومی را به استان تهران و مازندران نخواهیم داد.

کهریزی بیان کرد: هم‌وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ همچنین رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنان‌مان رقم بزنند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر