کد خبر: 101509
A

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم هم نمی داند به چه چیزی رای داده است!

عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد "این روزها تبلیغات منفی علیه مجلس یازدهم از حد گذشته و با رد کلیات لایحه بودجه سال آینده به اوج رسیده است" اماسوال اینجاست که چرا مجلس رأی منفی داد و آیا به رأیی که داد واقف نبود، ظاهراً نه تنها نمایندگان مجلس یازدهم که هیات رئیسه هم نمی دانند که آنها به اصلاحات کمیسیون تلفیق در لایحه بودجه رای نداده اند.

 عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم هم نمی داند به چه چیزی رای داده است!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد "این روزها تبلیغات منفی علیه مجلس یازدهم از حد گذشته و با رد کلیات لایحه بودجه سال آینده به اوج رسیده است"

 اماسوال اینجاست که چرا مجلس رأی منفی داد و آیا به رأیی که داد واقف نبود، ظاهراً نه تنها نمایندگان مجلس یازدهم که هیات رئیسه هم نمی دانند که آنها به اصلاحات کمیسیون تلفیق  در لایحه بودجه رای نداده اند. 

ناصر موسوی‌لارگانی که هنوز نمی داند رای منفی مچلس به چه چیزی بوده می گوید: کمیسیون تلفیق بودجه تغییرات مناسبی را در لایحه بودجه داد. دولتی‌ها این تغییرات را در خفا قبول کردند، اما روز بررسی لایحه در جلسه علنی تغییر موضع دادند و تغییرات را به بهانه‌ای تبدیل کردند تا پیشاپیش مجلس را مقصر عوارض اقتصادی از جمله تورم‌هایی بدانند که در انتظار اقتصاد است(!)

وی اضافه کرد: در واقع می‌خواستند مجلس را بر سر دوراهی پذیرش بی‌چون و چرای لایحه روحانی یا تصویب بودجه با تغییرات گسترده قرار دهند. با سناریوی اول، اقتصاد گروگان اغراض سیاسی روحانی قرار می‌گرفت و اگر مرحله دوم رخ می‌داد، روحانی بهانه لازم برای فرار از پاسخگویی و مقصر جلوه دادن دیگری پیدا می‌کرد. مجلس تحت جوسازی‌ها بهانه‌ای نمی‌دهد تا روحانی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند و دیگران را مقصر عملکرد هشت ساله جلوه دهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر