کد خبر: 101520
A

جمع‌آوری۴۰ امضاء در مجلس برای دعوت از رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰

حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس مشغول جمع آوری امضاء برای دعوت از ابراهیم رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری است. این نماینده نزدیک به جبهه پایداری تا کنون توانسته امضای ۴۰ نفر از نمایندگان را که عمدتا از اعضای جبهه پایداری هستند برای دعوت از رئیسی برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری جمع کند.

جمع‌آوری۴۰ امضاء در مجلس برای دعوت از  رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس مشغول جمع آوری امضاء برای دعوت از ابراهیم رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری است. این نماینده نزدیک به جبهه پایداری  تا کنون توانسته  امضای ۴۰ نفر از نمایندگان را که عمدتا از اعضای جبهه پایداری هستند برای دعوت از رئیسی برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری جمع کند. 

همشهری مدعی شده؛ برخی نمایندگان اصولگرای مجلس به این نوع دعوت و امضا جمع کردن برای حضور یک شخص در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعتراض کرده و معتقدند ورود مجلس به این صورت در انتخابات آینده باعث انشقاق بین نمایندگان و طیف‌های مختلف اصولگرا می‌شود و فضای سیاسی کشور را دچار آشفتگی می‌کند.

جلالی پیش از این پیشنهاد ختم روزانه قرآن کریم از سوی نمایندگان در مجلس را مطرح کرده بود که این پیشنهاد حواشی زیادی در فضای سیاسی کشور ایجاد کرد و واکنش‌های متعددی همراه داشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر