کد خبر: 101544
A

علی فتح الله‌زاده: وریا غفوری مقصر چند برابر شدن قراردادش نیست

علی فتح الله‌زاده، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال، گفت: اگر قرارداد غفوری چند برابر شده او مقصر نیست. این بازیکن پیشنهادی داده و باشگاه هم قبول کرده است. این کارها حرفه‌ای نیست و دودش به چشم استقلال و هواداران می‌رود.

علی فتح الله‌زاده: وریا غفوری مقصر چند برابر شدن قراردادش نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ علی فتح‌الله زاده در خصوص شرایط استقلال و مشکلات این تیم اظهار داشت: خود بازیکنان می‌گویند که ما مسئولان را نمی‌بینیم. روز گذشته بعد از جلسه فکری و مددی خود فکری اعلام کرد که مددی مدیرعامل باشگاه قول داده که سر تمرین بیاید. این نشان می‌دهد که ارتباطاتی نزدیکی وجود ندارد و همین موضوع استقلال صدر جدولی را به حاشیه می‌برد. نباید هوادار تیم صدرنشین ناراحت باشد. وقتی مسئولیتی را می‌پذیریم، باید به نحو احسن انجام دهیم،‌‌ اما الان جزیره‌ای در استقلال تصمیم‌گیری می‌شود که در مجموع به پیکره باشگاه آسیب می‌زند. 

 

وی عنوان کرد: هیأت مدیره، مدیرعامل، کادرفنی و بازیکنان حتماً زحمت کشیده‌اند که تیم صدر جدول است اما آن چیزی که ما می‌بینیم این است که چطور تیم صدر جدولی حاشیه دارد. یک عده کارشناسانه به مسائل نگاه می‌کنند و وقتی روند را می‌بینند انتقاد می‌کنند. 

 

مدیرعامل سابق استقلال عنوان کرد: وقتی فرزند شما در مخارج خود زیاده‌روی می‌کند، پدر و مادر نگران می‌شوند که باید برای آینده هم پس‌انداز شود. الان حکایت باشگاه ما همین است. ما از آن پس‌انداز خرج می‌کنیم، پس آینده چه می‌شود. وقتی اعتراضی صورت می‌گیرد حتماً نارضایتی وجود دارد.

 

وی ادامه داد: سرمربی‌ای که صدر جدول است باید تشویق شود، اما نقد می‌شود. هیأت مدیره و مدیرعامل با هم مشکل دارند و این می‌تواند برای استقلال خطرناک باشد. 

 

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه آیا فکر می‌کنید جایگاه فکری متزلزل است یا خیر، گفت: تنها فکری نیست، بلکه مدیرعامل هم در خطر است. این احساسی نیست که ما درک نکنیم و خود به خود نشان داده می‌شود از سرمربی تیمی که صدر جدول است چقدر حمایت می‌بینید. حاشیه‌ها موجب شده که حمایت شاخص را نبینیم و این مسائل سرمربی را هم نگران می‌کند.

 

مدیرعامل سابق استقلال در مورد اینکه در بازی با نساجی، ووریا غفوری تعویض شد اما از گوشه زمین بیرون رفت و عصبانی بود، گفت: چرا کاپیتان تیم عصبانی می‌شود؟ همه پشت پرده را نمی‌دانند. وقتی با تمام وجود کار کنید اما شب قبل از بازی متوجه شوید که از شما به کمیته انضباطی شکایت شده است، چه حالی پیدا می‌کنید؟ طبیعتاً ما هم شبیه غفوری می‌شویم. 

 

وی ادامه داد: اگر قرارداد غفوری چند برابر شده او مقصر نیست. این بازیکن پیشنهادی داده و باشگاه هم قبول کرده است. این کارها حرفه‌ای نیست و دودش به چشم استقلال و هواداران می‌رود.

 

فتح الله زاده که با رادیو تهران صحبت می‌کرد، در مورد اینکه ظاهراً پول هتل را یک هوادار می‌دهد و زمین تمرین هم پر از شیشه است، این مسائل را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت:‌ اینها برای باشگاه بزرگ استقلال که پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیاست خوب نیست. سرمربی تیم مسئول اینگونه مسائل نیست و باید مدیریت کند. 

 

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا این مسائل تقصیر مدیریت است یا خیر، گفت: مدیریت فقط مدیرعامل نیست. ما می‌بینیم علی نژاد معاون وزیر از مددی حمایت می‌کند و یعنی وزارت ورزش هم جزو همین مدیریت است. به نظر من مجموعه مدیریت کنار هم نیستند و این به استقلال ضربه می‌زند.

 

منبع: فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر