کد خبر: 101572
A
ونمایی از تشکیلاتی جدید در جریان اصولگرا؛

سه چهره جوان با صدور بیانیه‌ای از جوانان برای عضویت در تشکیلات «نسل نو» دعوت کردند

مهدی صیادشیرازی، حامد علامتی و مهدی اقراریان سه تن از جوانان اصولگرا با صدور بیانیه‌ای از تشکیلاتی با عنوان «نسل نو» رونمایی کردند.


سه چهره جوان با صدور بیانیه‌ای از جوانان برای عضویت در تشکیلات «نسل نو» دعوت کردند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  سه تن از جوانان جریان اصولگرا ضمن ابراز نگرانی از تکرار ناموفق برخی روش‌ها و افراد؛ از عبور و رویکردی متفاوت خبر داده و با صدور بیانیه‌ای از تشکیلاتی جدید با عنوان «نسل نو» رونمایی کردند.

بر اساس امضاهایی که ذیل این بیانیه آمده مهدی صیادشیرازی(فرزند شهید صیادشیرازی)، حامد علامتی و مهدی اقراریان سه چهره جوان از درون جریان اصولگرایی هستند که با امضای این بیانیه از جوانان نسل برای عضویت در آن دعوت کرده‌اند.

آن‌ها در این بیانیه با تاکید بر لزوم «تحول و اصلاح»، تاکید کرده‌اند که از «همفکری» نسل گذشته عبور نخواهد کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

«نسل نو» پس ازماه‌ها جلسات فشرده با جمعی از صاحب نظران و دوستان جوان دلداده به انقلاب و رهبری عزیز  از عموم جوانان و علاقه مندان دعوت می‌کند با قرارگرفتن درکنارهم و تشکیل جمعی منسجم برای تحول و تغییر در شرایط کنونی کشور روزهای پرامید و نشاطی را رقم زند.

«نسل نو» با عبور از جریانهای تکراری و البته مشورت از نظر بزرگان خواستار عملیاتی شدن بیانیه گام دوم رهبرانقلاب با پرهیز از نگاه افراط و تفریطی به جوانگرایی بوده و در این راستا دست همه دوستداران انقلاب با گرایش و نظرات مختلف را میفشاریم تا انشالله وحدت ملی را با نسل نو ایجاد نماییم.

وضعیت امروز کشور جز با نگاهی ملی و درکنار هم بودن ما تغییر نخواهدکرد و اینک ما۳ نفر نیز با کنارگذاشتن تعلقات شخصی و سیاسی، پرهیز از قدرت طلبی و کمک فکری و عملی برای عبور از شرایط کنونی دورهم جمع شدیم و از همه دوستان جوان خود دعوت می‌کنیم تا به «نسل نو» پیوسته و ما رایاری دهند.

دراین مسیرگرچه معتقد به تحول و اصلاح هستیم اما از همفکری  «نسل گذشته» عبور نخواهیم کرد ولی از آنان انتظار داریم  ما را درک کنند چرا که «نسل نو» از تکرار ناموفق برخی روش‌ها و افراد عبور و رویکردی متفاوت را دنبال خواهد کرد.

نسل نو؛ امیدوار،مصلح، تمدن ساز

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر