کد خبر: 101580
A

احد آزادیخواه: این انتخاب ماست که می‌تواند رجایی‌ها را از دل بنی‌صدرها بیرون بکشد

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: راه حل اعتراض به حل مشکلات موجود قهر با انتخابات نیست زیرا این کار وضع را قطعا بدتر خواهد کرد و ما می‌توانیم با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح تغییر مثبت در کشور ایجاد کنیم.

احد آزادیخواه: این انتخاب ماست که می‌تواند رجایی‌ها را از دل بنی‌صدرها بیرون بکشد

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: واقعیت این است که عده زیادی از مردم امروز از وضع موجود مدیریت کشور گلایه‌مند هستند و گلایه آنها هم به حق است. از این جهت که امروز تورم، تحریم، گرانی، نبود اشتغال و... دست به دست هم داده و فشار زیادی را به مردم وارد می‌آورد.

وی افزود: واقعیت این است که مدیریت کشور کارآمدی‌اش صد درصد نیست و این مسأله موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: یک استراتژی این است که  چون مردم ناراضی هستند در انتخابات شرکت نکنند و با انتخابات قهر باشند و در انتخابات مشارکت نداشته باشند و به خاطر این که اعتراض خود را از این طریق نشان دهند.

آزادیخواه اضافه کرد: اگرچه در این مسأله صغری (بخش اول) درست است، اما کبرای قضیه (بخش دوم) اصلاً قابل دفاع نیست. یعنی این که مردم در اعتراض به مشکلات و گرانی‌ها در انتخابات شرکت نکنند نه تنها مشکلات را حل نمی‌کند بلکه قطعا وضع را بدتر خواهد کرد. یا می‌تواند زمینه را برای بدتر شدن فراهم کند.

وی افزود: راه دوم این است که مردم با مشارکت حداکثری و با احساس مسؤولیت و با انتخاب فرد اصلح و انتخاب دقیق در این مرحله نسبت به قبل موجبات رضایتمندی آینده خودشان را فراهم کنند؛‌ به این معنا که اگر فردی لایق‌تر، مدیرتر و مدبرتر از گذشته را انتخاب کنند، فردی برنامه محور و دلسوز و دست‌پاک، فردی با روحیه و تفکر انقلابی را انتخاب کنند، حتماً می‌توانیم آینده کشور را تغییر دهیم.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: ما قائل به تغییر هستیم اما تغییر مثبت، نه انصراف از خوبی‌ها. 40 سال گذشته انقلاب نشان داده که تغییر مثبت اتفاق می‌افتد و می‌تواند باز هم این اتفاق به نیکی رخ دهد.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: این که گفته می‌شود گزینه‌ها و کاندیداها همه مثل هم هستند، این گونه نیست. در این کشور شهید رجایی رئیس جمهور بود و بنی صدر هم رئیس جمهور بود. هرگز همه مثل هم نیستند. این انتخاب ماست که می‌تواند رجایی‌ها را از دل بنی‌صدرها بیرون بکشد و رئیس جمهور کشور کند.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر