کد خبر: 101848
A

رضا صادقی: از اول تا آخر برنامه «همرفیق» اشک ریختم/ دنیا ایستاد و علی عزیز پیاده شد

خواننده‌ پرطرفدار پاپ درباره حضور با علی انصاریان در آخرین برنامه‌اش گفت: من از اول این برنامه تا لحظه آخر اشک ریختم، وقتی این صحنه را دیدم غم و ناراحتی‌ام صد برابر شد. دنیا ایستاد و علی عزیز پیاده شد.

رضا صادقی: از اول تا آخر برنامه «همرفیق» اشک ریختم/  دنیا ایستاد و علی عزیز پیاده شد

به گزارش دیده بان ایران؛ رضا صادقی رفیق علی انصاریان این روزها سوگوار است. پخش برنامه همرفیق که همین چندی قبل با حضور علی انصاریان و به دعوت رضا صادقی اتفاق افتاده بود نیز مزید بر علت شد تا خواننده سرشناس کشورمان بیش از پیش بابت درگذشت ناگهانی رفیقش به هم بریزد. های لایت مصاحبه رضا صادقی را در زیر می خوانید؛

*با رفیق خودم در برنامه‌ «همرفیق» حاضر شدم و کلی خاطرات خوب را با هم مرور کردیم، خندیدیم و از کنار با هم بودن لذت بردیم. من دوست داشتم این برنامه را با خود علی انصاریان تماشا می‌کردم اما نشد که نشد. حالا فکر کنید این برنامه را باید زمانی تماشا کنید که دوست صمیمی‌تان دیگر در دنیا نیست و مسافر بهشت شده است.

*رفاقت ما به دو دهه پیش بر می‌گردد. در این ‌سال‌ها رفاقت خوبی با یکدیگر داشتیم و همیشه با افتخار گفته‌ام علی انصاریان یکی از بهترین و عزیزترین دوستان من بوده است. او اگرچه از دنیا رفت اما نام و یادش تا ابد در قلب من حک شده است.

*من از اول این برنامه تا لحظه آخر اشک ریختم، وقتی این صحنه را دیدم غم و ناراحتی‌ام صد برابر شد. دنیا ایستاد و علی عزیز پیاده شد. من فقط از خدا یک چیز می‌خواهم. علی جوان خوب، خوش قلب و دوست داشتنی بود. او به خانواده‌اش اهمیت زیادی می‌داد، برای پدرش زحمت زیادی کشید و پس از فوت پدر هر کاری می‌کرد تا خنده را بر لبان مادر بنشاند. مادر او غم بزرگی را این روزها تجربه می‌کند و از خداوند بزرگ می‌خواهم به او صبر بدهد و کمک کند تا این روزهای تلخ برای او پشت سر گذاشته شود، هر چند غم علی تا پایان عمر با مادر و خانواده عزیزش خواهد بود. من هنوز مرگ علی را باور نکرده‌ام و نمی‌توانم قبول کنم او دیگر در این دنیا نیست.

 
منبع: ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر