کد خبر: 101999
A

چرا هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان نظر خود را در مورد «عنابستانی» اعلام نمی‌کند؟

ماجرای عنابستانی، سیلی و سرباز به کجا رسید؟ این سؤال مهمی است که این روزها بخشی از مردم از خود می‌پرسند. ماجرا که معلوم است، سیلی نواخته شده و حرف‌هایی رد و بدل شده است، پس این همه معطلی برای چیست؟

چرا هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان نظر خود را در مورد «عنابستانی» اعلام نمی‌کند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ ماجرای عنابستانی، سیلی و سرباز به کجا رسید؟ این سؤال مهمی است که این روزها بخشی از مردم از خود می‌پرسند. ماجرا که معلوم است، سیلی نواخته شده و حرف‌هایی رد و بدل شده است، پس این همه معطلی برای چیست؟

 چرا هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان نظر خود را در مورد ماجرای نماینده سبزوار اعلام نمی‌کند؟ واقعاً بررسی این داستان، احتیاج به این همه زمان دارد؟ نکند خدای ناکرده به عمر مجلس یازدهم قد ندهد؟ قطعاً اگر این اتفاق برعکس افتاده بود و نماینده مجلس سیلی خورده بود، الان پارلمان تا ته ماجرا را در نمی‌آورد، آرام نمی‌گرفت.

 انتظار زیادی نیست. مردم دوست دارند بدانند بر سر یک نماینده مجلس که به‌صورت یک سرباز آن هم حین انجام وظیفه، سیلی زده است، چه می‌آید. اعتمادسازی مثل باران نیست که از آسمان ببارد و مردم متوجه آن شوند. اعتمادسازی با همین تصمیم‌ها ساخته می‌شود. وقتی مردم ببینند تخلفی انجام شده و بسرعت به آن رسیدگی می‌شود، خود به خود اعتماد می‌کنند. به نظر می‌رسد همه دست روی دست گذاشته‌اند تا فصل فراموشی از راه برسد و کم‌کم همه از یاد ببرند، روزی نماینده مجلسی از ماشین دناپلاسش پیاده شد و به صورت سرباز راهنمایی و رانندگی سیلی زد.

منبع: عصرایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر