کد خبر: 102060
A

چرا تهیه و پیش خرید برج برلیان می تواند یک فرصت اقتصادی باشد؟

شهرک چیتگر واقع در منطقه 22 تهران یکی از مناطق بسیار مناسب، لاکچری و ایده آل برای سرمایه گذاری و زندگی است!

چرا تهیه و پیش خرید برج برلیان می تواند یک فرصت اقتصادی باشد؟

دیده بان ایران- شهرک چیتگر واقع در منطقه 22 تهران یکی از مناطق بسیار مناسب، لاکچری و ایده آل برای سرمایه گذاری و زندگی است! با توجه به شرایط آب و هوایی این منطقه، دسترسی سریع تر به اتوبان های اصلی تهران و... می توان شاهد عملکرد موثری تری در این منطقه از نظر سبک زندگی و سرمایه گذاری بود. در این بخش می خواهیم به معرفی و بررسی برج برلیان بپردازیم و اطلاعات کاملی را در خصوص این پروژه و همچنین فرصت های اقتصادی آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید با اطلاعات کاملی در خصوص این برج و مزایای آن در منطقه، اقدام به تهیه و خرید آن کنید.

1

 

آشنایی بیشتر با برج برلیان | محبوب ترین برج در منطقه 22 تهران

به دلیل اهمیت بسیار بالای منطقه 22، شاهد تنوع بسیار زیادی از برج ها از نظر سبک ساخت و همچنین طراحی هستیم. برج برلیان یکی از محبوب ترین برج های منطقه 22 است که با ظاهری زیبا و ایده آل می تواند به عنوان یکی از ایده آل ترین برج های این منطقه به آن اشاره نمود.

این پروژه در حال حاضر به صورت اسکلت فلزی با اتصالات پیچ مهره بوده و به گونه ای طراحی شده است که به هیچ عنوان واحد ها مشرف هم دیگر نمی باشند که این موضوع تاثیر بسیار زیادی در نور گیر بودن واحد ها خواهند داشت.

در هر طبقه از 31 طبقه برلیان که 25 طبقه آن واحد مسکونی است، می توان شاهد 6 طبقه مجزا و منحصر به فرد بود که با طراحی و کیفیت بسیار بالایی در کنار هم دیگر قرار گرفته اند.

تعاونی ای مسئول اجرای این پروژه است، شرکت مهر آفرین می باشد که زما تقریبی تحویل و به اتمام رسیدن این برج را در سال 1401 تخمین زده اند.

2

 

بررسی تعداد طبقات، واحد ها و متراژ های برج برلیان

در حالت کلی برج برلیان دارای 31 طبقه است که دسته بندی آن ها به صورت (25 طبقه مسکونی، 5 طبقه منفی، 1 طبقه لابی) در نظر گرفته شده است. در هر 25 طبقه مسکونی این برج، 6 واحد قرار دارد که در محموعه تعداد واحد های این برج را به 150 واحد می رساند و متراژ واحد های آن ها به صورت 95، 127، 131 متری می رسد.

 

بررسی امکانات پروژه برج برلیان در منطقه

این پروژه دارای امکانات قابل توجه ای است که آن را از سایر پروژه های هم رده خود ممتایز و متمایز می سازد، از مهم ترین امکانات این پروژه می توان به لابی مجلل، سالن اجتماعات چند منظوره، آنتن مرکزی، سالن ورزشی و .... می توان اشاره نمود که هرکدام از آن ها می تواند تداعی گر محیطی شاد، ایمن و مفرح برای اهالی ساختمان است.

3

آیا سرمایه گذاری بر روی این پروژه می تواند از نظر اقتصادی یک فرصت باشد؟

بدون شک بله! این پروژه دارای مزایای قابل توجه ای است که می تواند سرمایه گذاری را به یک فرصت مناسب و ایده آل برای شما تبدیل کند. از مهم ترین مزایای این پروژه می توان به رزومه قوی ساخت و ساز، تیم مجرب طراحی سازه و عملیاتی پروژه و همچنین قرار داد ساخت بسیار مناسب ( متری 6 میلیون تومان) اشاره نمود.

 

چطور می توانیم اطلاعات کامل تری در خصوص این برج به دست آوریم؟

اگر می خواهید اطلاعات کامل تری در خصوص برج برلیان به دست آورید، می توانید به سایت دیار 22 مراجعه کنید! این سایت به صورت تخصصی می تواند اطلاعات کاملی در خصوص برج برلیان، آخری اخبار، اطلاعات مالی و... در اختیارتان قرار دهد! همچنین می توانید با برقراری ارتباط با مشاوران مالی و حقوقی این مجموعه اطلاعات خود را در این زمینه کامل تر کنید.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر