کد خبر: 102061
A

دین و زندگی دوازدهم سفیر خرد

کتاب دین و زندگی را می توان به عنوان راحت ترین کتاب برای کنکور در نظر گرفت به گونه ای که اکثر دانش آموزان حساب ویژه ای روی این درس برای قبولی در رشته ی مورد نظر دارند.

دین و زندگی دوازدهم سفیر خرد

دیده بان ایران- کتاب های مختلفی از انتشارات معتبر برای درس دین و زندگی چاپ شده است و به نوعی تمام انتشارات کمک آموزش نگاه ویژه ای به این درس دارشته اند که اکثرا در دو جلد که شامل همه مقاطع سه سال دهم و یازدهم و دوازدهم می باشد به چاپ رسانده اند.

در بین اساتید برتر کنکور برای درس دینی بدون شک بهترین استادی که همیشه مورد توجه اهالی کنکور بوده دبیر برجسته دین و زندگی استاد مسلم بهمن آبادی است دبیری که سبک ویژه و منحصر به فردی برای درس دین و زندگی ابداع کرده است که باعث جذابیت این درس و ترغیب دانش آموزان برای مطالعه این درس شده است.

33

استاد بهمن آبادی که خود مسئول انتشارات سفیر خرد هم هست اقدام به تالیف کتاب کنکور دین و زندگی با همان سبک ویژه شده است و از این رو پرفروشترین کتاب حال حاضر کنکور برای درس دین و زندگی را به چاپ رسانده است. کتابی که تقریبا همه دانش آموزان برتر کنکور بدون شک از آن استفاده کرده اند و ضریب بالای درس دین وزندگی را مدیون این اثر برجسته هستند.

استاد مسلم بهمن آبادی با بهره گیری از سرفصل های جدید که توسط وزارت علوم برای درس دین و زندگی اعلام شده اقدام به نگارش کتاب حاضر نموده است.

لازم به ذکر است که کتاب دینی دوازدهم سفیر خرد در دو جلد که بخش اول برای پایه دهم و یازدهم و بخش دوم برای دانش آموزان دوازدهم می باشد .همچنین کتاب مجزایی برای پایه دوازدهم رشته انسانی هم به چاپ رسانده است.

 از استاد بهمن آبادی آثار دیگری مثل دور تند دین و زندگی به چاپ رسیده که به عنوان جمع بندی برای درس دینی استفاه می شود.

در این بخش به کتاب دین و زندگی پایه سفیر خرد بهمن آبادی میپردازیم که رکورد فروش کتاب کنکوری برای درس دین و زندگی را شکست و بالای 50000  نسخه را به فروش رساند.

کتاب حاضر برای دانش آموزان کلیه ی رشته ها قابل استفاده می باشد.

این کتاب تمام مطالبی که برای درس دین و زندگی پایه دهم و یازدهم در کنکور نیاز هست را به طور کامل پوشش داده است .

از ویژگی های این کتاب میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

آموزش جامع تمام دروس به صورت نمودارهای درختی

تست های خط به خط معنوی

تست های گزیده آزمون های آموزش

پیام  و آیات و روایات

ارائه روابط مثبت و معمولی

کلید واژه و مفاهیم ویژه درس

توضیح و تشریح متن، پیام و احادیث ، کلید واژه ها

ارائه سوالات کنکور ادوار گذشته در پایان هر فصل

کتاب مذکور را به راحتی می توانند از فروشکاه تکتاب به آدرس تکتاب به آدرس اینترنتی telketab.com به همراه تخفیف ویژه و ارسال رایگان تهیه فرمایند و یا به شماره تلفن 664770460-66470470-021 تماس بگیرید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر