کد خبر: 102112
A

شمس الدین حسینی: اول باید کلیات بودجه را تصویب کنیم بعد وارد جزییات شویم!

عضو کمیسیون برنامه مجلس با بیان اینکه دولت برخلاف رویه قبلی خود پذیرفت که باید اصلاحیه بودجه 1400 بدهد اعلام کرد تایید کلیات بودجه اصلاحی 1400 به معنای تایید جزئیات نیست.

شمس الدین حسینی: اول باید کلیات بودجه را تصویب کنیم بعد وارد جزییات شویم!

به گزارش دیده بان ایران؛ سید شمس الدین حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 28 بهمن) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه 1400 و در موافقت با کلیات این لایحه اظهار داشت: دولت برخلاف رویه اول که ابهامات بسیاری را در بودجه برای نمایندگان ایجاد کرده بود، پذیرفت که باید اصلاحیه بدهد و این اصلاحیه ارائه شده قدم خوبی از جانب دولت است.

وی تاکید کرد : تایید کلیات به معنای تایید جزئیات نیست، بنابراین باید در وهله اول کلیات مورد تایید قرار گیرد تا بتوان با دقت جزئیات را مورد بررسی قرار داد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: دولت در اصلاحیه ارائه شده بسیاری از ابهامات لایحه را برطرف کرده است بدین معنا که در بیان عبارات و اصطلاحات دقت نظر صورت گرفته که این اقدام دولت قابل تقدیر است.

حسینی افزود: دولت در اصلاحیه ارائه شده در جهت رفع اصلاحات قدم برداشته، چرا که در لایحه تقدیمی دولت، ابهامات و سوالات بسیاری برای نمایندگان ایجاد شده بود و همین ابهامات و سوالات بود که باعث شد نمایندگان آن را رد کنند، لذا اصلاحیه ارائه شده بسیاری از ابهامات را برطرف کرده است.

وی اظهار کرد: درباره اصلاح ساختار بودجه نیز نمی توان طی یک سال اصلاحات لازم را انجام داد، لذا این اتفاق باید در طول 4 سال آینده مورد بررسی قرار گرفته تا عملیاتی شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر