کد خبر: 102144
A
دیده بان ایران:

خبرگزاری اصولگرا: موتورسواران اصفهانی از «روحانی» بودند

فارس مدعی شد: موتورسواران اصفهانی در رفتار 22 بهمن از رفتارهای سال‌های قبل حسن روحانی چیزهایی آموخته‌اند.

خبرگزاری اصولگرا: موتورسواران اصفهانی از «روحانی» بودند

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری فارس با انتشار گزارشی درباره توهین موتورسوران اصفهانی به رئیس جمهوری با ذکر برخی اظهارات چند سال گذشته حسن روحانی که نسبت به منتقدان خود بیان کرده بود نوشت: 

«مردم، به دولت‌مردان خود شبیه‌ترند تا به پدران‌شان»؛ دقت به این سخن امیر المومنین(ع) این احتمال را پیش می‌کشد که شاید موتورسواران راهپیمایی 22 بهمن اصفهان از رفتارهای سال‌های قبل حسن روحانی چیزهایی آموخته‌اند که در شعارهای غلطشان بروز یافت.

 

فارس در ادامه می نویسد: این در حالی است که شخص حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور کشورمان از سال ۹۲، نسبت به بسیاری از منتقدان و مردم توهین‌ها و بی احترامی‌های کمی نکرده است و به نوعی ادبیات توهین آمیز در دولت روحانی افزایش چشمگیری داشته است. 

متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد کاهش ادب اسلامی در جامعه سیاسی کشورمان هستیم. نوع سخنان رئیس جمهور همان الگوی تکراری قبلی است که در مواجهه با مشکلات و برای فرار از پاسخگویی از فرمول توهین به دیگران استفاده می‌کند. همین رخداد نیز باعث شده است که به نوعی فضای سیاسی کشور اشتیاق به توهین را داشته باشد.

امام على علیه السّلام فرمودند: «اَلنّاسُ بِاُمَرائِهِمْ اَشْبَهُ مِنْهُمْ بِآبائِهِمْ؛». مردم، به دولت‌مردان خود شبیه‌ترند تا به پدران‌شان؛ همین سخن از امیرالمومنین(ع) کافیست تا حسن روحانی در روزهای باقی مانده ریاست جمهوری خود رعایت سخن گفتن را کند. 

«مردم، به دولت‌مردان خود شبیه‌ترند تا به پدران‌شان»؛ دقت به این سخن امیر المومنین(ع) نشان می‌دهد که شاید موتورسواران اصفهانی در رفتار 22 بهمن از رفتارهای سال‌های قبل حسن روحانی چیزهایی آموخته‌اند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر