کد خبر: 102278
A

سهراب بختیاری زاده: هوادار نباید درباره تغییر سرمربی نظر دهد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازیکنان زمانی قدرتمند می‌شوند که اتحاد داشته باشند البته اتحاد برای بهتر شدن تیم نه برای تخریب باشگاه و سرمربی.

سهراب بختیاری زاده: هوادار نباید درباره تغییر سرمربی نظر دهد

به گزارش دیده بان ایران؛ سهراب بختیاری‌زاده درخصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: در ابتدا حرفم با هواداران استقلال است. آنها عزیز و قابل احترام هستند و صاحبان اصلی استقلال اما هر کسی باید در مجموعه باشگاه کار خودش را کند. همه ارکان باشگاه از مدیریت گرفته تا کادر فنی و بازیکنان پیشکسوتان و رسانه ها استقلال را دوست دارند و این تیم بخشی از زندگی شان است اما نباید به خودشان اجازه دهند در رفتن یا ماندن افراد تاثیرگذار باشند

او ادامه داد: من فکر می کنم هواداران روی دلسوزی بیش از حد یا احساسات به خصوص در سال های اخیر از بین تغییر و ثبات همواره در لحظات حساس و بحرانی همواره به تغییر رای داده اند. شفر برود منصوریان بیاید، منصوریان برود فلانی بیاید و این دور باطل ادامه دارد و سالهاست تغییرات بی نتیجه در استقلال رخ می دهند. نتیجه این همه تغییر هم فقط از بین رفتن ثبات در استقلال بوده و هم جامی نصیب این تیم نشده است. متاسفانه تغییرات در استقلال تبدیل به رویه و فرهنگ شده و دارد این تیم را نابود می کند. شاید من نوعی در ابتدای فصل با انتخاب فکری مخالف بودم و نظر منفی بود و می گفتم بهتر است ایشان بعد از یکی 2 فصل دیگر به استقلال بیاید اما الان که هست حداقل باید تا پایان فصل حمایت شود و رفتنش مشکل آفرین می شود.

مدافع اسبق استقلال با بیان اینکه جایگاه سرمربی در استقلال متزلزل شده، بیان کرد: این همه مربی آمدند و رفتند و استقلال هم نتیجه ای نگرفت و تنها اتفاقی که رخ داد این بود که جایگاه سرمربی استقلال دچار تزلزل شد. تغییرات مداوم سرمربی در استقلال به جایگاه سرمربی در این تیم ضربه زد و شان و شخصیت آن را پایین آورده است. بله در فوتبال نتیجه مهم است اما اتفاقاتی که نتیجه را به وجود می آورد هم مهم هستند که استقلال دارد آنها را از دست می دهد. هوادار قابل احترام است اما نباید از بازیکن و مربی بخواهند استعفا بده. هوادار حق ندارد از بازیکن چنین چیزی بخواهد چون این بین باشگاه و بازیکن است و قرارداد حقوقی بین آنها بسته شده است.

بختیاری‌زاده گفت: لیورپول 30 سال قهرمان لیگ برتر نشد پس باید همه مسئولان آن باید اعدام می شدند. من نمی گویم استقلال بی نقص است و مشکل فنی ندارد چرا اتفاقا استقلال ضعف دارد همین سپاهانی که استقلال را شکست داد در نیم فصل اول 2 شکست 3 گله مقابل شهرخودرو و نفت مسجد سلیمان متحمل شد اما اصفهانی ها از او حمایت کردند تا اینکه توانست صدرنشین شود. در آن مقطع کسی به نویدکیا حمله نکرد تا نابودش کند بلکه از او حمایت کردند تا بهتر شود. در استقلال هم باید همین رویه ادامه پیدا کند. ضعف استقلال به اندازه هجمه هایی نیست که به این تیم وارد شده نیست. به محض اینکه استقلال صدر را از دست داد هوادارا می گوید این جایگاه را از دست دادی و باید بروی این اصلا فوتبال حرفه ای نیست.

او درباره هجمه‌هایی که از طرف فضای مجازی به استقلال وارد نمی‌شود، گفت: اگر استقلالی ها به بحث های فضای مجازی بپردازند و بیشتر از اینکه وقت شان را روی تمرین و فوتبال بگذارند در فضای مجازی بچرخند معلوم است که ضرر می کنند. ضمن اینکه مدیر تصمیم گیرنده در استقلال نباید ملاکش دنیای مجازی باشد و حرف هایی که در آن مطرح می شود.

بختیاری‌زاده درباره شائبه کم‌کاری بازیکنان استقلال در بازی با سپاهان گفت: این حرف را نمی پذیرم و معتقدم بازیکنانی که الان پیراهن استقلال را بر تن می کنند هیچکدام اهل کم کاری نیستند اما ایراد بزرگی دارند که باید دنبال اتحاد تیمی باشند و آنقدر به هم نزدیک باشند و اعتماد داشته باشند و رفاقت کنند که کمبودها را به رسانه ها نکشانند. تیم فوتبال یک خانواده است. مگر شما مشکلات خانواده تان را به همسایه ها می گویید؟ پس بازیکنان یک تیم فوتبال هم نباید مشکلاتی که دارند را جلوی دوربین رسانه ها و خبرنگاران مطرح کنند. بازیکنان زمانی قدرتمند می شوند که اتحاد داشته باشند البته اتحاد برای بهتر شدن تیم نه برای تخریب باشگاه و سرمربی. متحد شوند و در کنار هم باشند و اگر کمبودی هست آن را به گوش مدیران برسانند و آن زمان هم مدیریت باشگاه متوجه می شود باید امکانات را برای یک تیم متحد فراهم کند این زیبنده باشگاه استقلال نیست که مشکلاتش در بوق و کرنا مطرح شود.

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر