کد خبر: 102387
A

کوچکی نژاد: آمریکایی‌ها فقط زبان زور را می‌فهمند

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم گفت: آمریکا و اروپا تنها زبان زور و زبان مقاومت را متوجه می‌شوند و نباید در مقابل آنها کرنش و نرمش نشان داد؛ چراکه آنها را در ادامه مسیرشان جری‌تر می‌کند.

کوچکی نژاد: آمریکایی‌ها فقط زبان زور را می‌فهمند

به گزارش دیده بان ایران، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم جمهوری اسلامی برای لغو اجرای پروتکل الحاقی، گفت: این کار حق جمهوری اسلامی است و اقدامی کاملا قانونی است؛ چراکه طرف‌های مقابل در برجام در طول 4 سال گذشته به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکردند.

وی افزود: لغو اجرای پروتکل الحاقی اقدامی کاملا قانونی است؛ چراکه هم مصوبه مجلس را دارد و هم در برجام تصریح شده است هر یک از طرفین به تعهداتش عمل نکند طرف مقابل هم می‌تواند اجرای تعهداتش را متوقف کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا و اروپا تنها زبان زور و زبان مقاومت را متوجه می‌شوند و نباید در مقابل آنها کرنش و نرمش نشان داد؛ چراکه آنها را در ادامه مسیرشان جری‌تر می‌کند.

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: ما شاهد هستیم که اروپا و آمریکا نه تنها به تعهداتشان در برجام عمل نکردند بلکه به ایران فشار می‌آورند تا باز هم تعهدات برجامی خود را اجرایی کند و متأسفانه عده‌ای هم در داخل همنوا با غرب به رهبر معظم انقلاب نامه می‌نویسند و می‌خواهند اجرای پروتکل الحاقی از سوی ایران متوقف نشود.

وی افزود: البته رهبر معظم انقلاب هم اخیراً صراحتا اعلام کردند که ادامه اجرای تعهدات ایران در برجام زمانی خواهد بود که طرف مقابل تعهداتش را اجرایی کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کسانی که در داخل با غرب همنوا می‌شوند و خواستار آن هستند که ایران اجرای پروتکل الحاقی را لغو نکند و در مسیر خواسته‌های غرب گام برمی‌دارند، به ملت خیانت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و با این کارشان فشار بیشتر به مردم را تحمیل خواهند کرد.

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: این افراد با وجود این که بدعهدی‌های غرب را عینا مشاهده می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند اما باز هم می‌خواهند در مقابل غرب کرنش داشته باشند و به این مسیر اشتباه ادامه دهند.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر