کد خبر: 102388
A

یک رسانه اصول گرا مدعی شد: عصبانیت قالیباف از جلسه انتخاباتی سران اصولگرا

کانال خبری نزدیک به جریان خاص اصول گرا در گزارشی از جلسه تعدادی از سران این جریان خبر داد و نوشت: اواخر هفته گذشته جلسه سران اصولگرا با نامزدهای اصلی این جناح با حضور باقر قالیباف، محسن رضایی، سیدابراهیم رییسی برگزار شد و به نظر می رسد جلسه با هدف فراهم کردن مقدمات حضور حجت الاسلام رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ تشکیل شده بود.

یک رسانه اصول گرا مدعی شد: عصبانیت قالیباف از جلسه انتخاباتی سران اصولگرا

به گزارش سایت دیده بان ایران؛کانال خبری نزدیک به جریان خاص اصول گرا در گزارشی از جلسه تعدادی از سران این جریان خبر داد و نوشت: 

اواخر هفته گذشته جلسه سران اصولگرا با نامزدهای اصلی این جناح با حضور باقر قالیباف، محسن رضایی، سیدابراهیم رییسی برگزار شد و به نظر می رسد جلسه با هدف فراهم کردن مقدمات حضور حجت الاسلام رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ تشکیل شده بود.

حدادعادل بعداز جلسه گفته است: با توجه به سفر پرحاشیه و بی فایده قالیباف به روسیه و سفر موفقیت آمیز رییسی به عراق، به رییس قوه قضاییه برای ورود به عرصه انتخابات ۱۴۰۰ تکلیف خواهد شد.

هنوز جزییات بیشتری از این جلسه منتشر نشده اما منابعی به یک رسانه اصول گرا  گفت پس از پایان جلسه آقای قالیباف از مباحث مطرح شده عصبانی بوده است.

کانال "تا انتخابات" که متعلق به جریان اصولگراست نوشت: چندی قبل جریان پایداری به جمع آوری امضا از نمایندگان مجلس، برای دعوت از آقای رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ اقدام کرده بود.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر