کد خبر: 102529
A

آیت الله جنتی: خدا آمریکایی‌ها را لعنت کند/ قدرت ما ناشی از قدرت خداست

رئیس مجلس خبرگان رهبری به مشکلات اداره کشور و مشکلات اقتصادی و سیاسی اشاره کرد و گفت: بسیاری از مردم نمی‌‌توانند کسب و کار خود را ادامه دهند که باید چاره‌‌ای برای آن اندیشید.

آیت الله جنتی: خدا آمریکایی‌ها را لعنت کند/ قدرت ما ناشی از قدرت خداست

به گزارش دیده بان ایران؛  آیت‌الله احمد جنتی در هشتمین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ضمن خوش‌آمدگویی به افراد، اظهار‌کرد: امروز جای آیت‌الله مصباح، آیت‌الله امینی و آیت‌الله یزدی بسیار خالی است. این ایام، ایام بسیار مبارکی است و تبریک می‌گویم. 

 

مردم در انتخابات مجلس با مشارکت خوبی حضور یافتند و آزادانه نمایندگان خودشان را که نیروهای انقلابی نیز هستند انتخاب کردند. نمایندگان حق این مردم را ادا کنند و به فکر خودشان و جریانات سیاسی و دوستانشان نباشند و به مردمی خدمت کنند که آنها را انتخاب کرده اند، در خدمتگزاری به مردم اولویت ها را در نظر بگیرند و به مسائل فرعی و دست دوم نپردازند.


آیت الله جنتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، ابراز امیدواری کرد خداوند هرچه زودتر امکان انتقام خون آن شهید عزیز را بدهد و ما به چشم خود آن روز را ببینیم. خدا ترامپ و امریکا و کسانی که در ترور این شهید عزیز نقش داشتند و یک ملت را داغدار کردند، لعنت کند.


آمریکایی‌ها جرات نکردند به حمله ایران به عین الاسد و انهدام پهپاد امریکایی جواب بدهند. ترامپ آبروی امریکا را برد و نشان داد که آنها به هیچ چیز پایبند نیستند اما امریکا رو به افول و سقوط است و ما رو به صعود هستیم و آینده از آن ماست. قدرت ما ناشی از قدرت خداست و ضعف امریکا بیش از حد تصور ماست. امروز آنها به جان هم افتاده‌اند.

 

آیت الله جنتی در نطق افتتاحیه هشتمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری: قانون اساسی شرایط رئیس جمهور را مدیر، مدبر و با تقوا عنوان کرده که باید به این شرایط اهمیت داد. شورای نگهبان در تایید صلاحیت‌ها بیش از همه باید به تقوای کاندیداها توجه نماید. تقوا در حد عدالت و یک درجه بالاتر از عدالت است و طبیعی است که مردم باتقواترین را انتخاب کنند. امیدوارم کسانی که از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت می‌شوند، از ابتدا تا پایان تقوای لازم را داشته و خادم ملت باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر