کد خبر: 102693
A

حجّت‌الاسلام محسن قمی: «انیس نقاش» از حقوق ملت ایران دفاع می کرد

معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر رهبر معظّم انقلاب با تسلیت درگذشت متفکر لبنانی تصریح کرد: انیس نقاش که صدایی رسا برای آزادگان و مستضعفان جهان محسوب می‌شد، عمر بابرکت خود را در راه دفاع از مظلومان سراسر جهان وقف کرد و لحظه‌ای از مبارزه برای برافراشتن پرچم ستمدیدگان غافل نشد.

حجّت‌الاسلام محسن قمی: «انیس نقاش» از حقوق ملت ایران دفاع می کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ حجّت‌الاسلام محسن قمی، معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر رهبر معظّم انقلاب، در پیامی، درگذشت انیس نقاش، متفکر و مبارز لبنانی را تسلیت گفت.

متن پیام حجّت‌الاسلام قمی بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خبر درگذشت مبارز و مجاهد نستوه، «انیس نقاش» باعث تأسف و تأثر فراوان گردید. آرمان فلسطین و قدس شریف، جغرافیای فکر و اندیشه این شخصیت برجسته جهان اسلام و مقاومت را فراگرفته بود.

وی که صدایی رسا برای آزادگان و مستضعفان جهان محسوب می‌شد، عمر بابرکت خود را در راه دفاع از مظلومان سراسر جهان وقف کرد و لحظه‌ای از مبارزه فکری، فرهنگی و رسانه‌ای برای برافراشتن پرچم ستمدیدگان غافل نشد. پشتیبانی و حمایت‌های شجاعانه «انیس نقاش» از حقوق ملت ایران در برابر جبهه جهانی استکبار، از نقاط برجسته کارنامه اوست که از یاد و خاطر ملت بزرگ ایران و آزادی‌خواهان جهان محو نخواهد شد.

اینجانب درگذشت این مبارز و مجاهد خستگی‌ناپذیر را به دوستان، بازماندگان و خانواده‌ آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند شکور برای ایشان علو درجات و غفران واسعه را مسألت دارم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر