کد خبر: 102701
A

مالک شریعتی: نباید اجازه دهیم اخبار جعلی از جلسات غیرعلنی مجلس منتشر شود

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متأسفانه برخی از نمایندگان مطالب خلاف واقعی از جلسه غیرعلنی مجلس منتشر کردند و نباید اجازه دهیم اخبار جعلی از جلسه غیرعلنی مجلس در بیرون گفته شود.

مالک شریعتی: نباید اجازه دهیم اخبار جعلی از جلسات غیرعلنی مجلس منتشر شود

به گزارش دیده بان ایران؛ مالک شریعتی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهارداشت: روز گذشته مجلس در جلسه‌ای غیرعلنی مباحثی را در مورد امنیت کشور مورد بحث و بررسی قرار داد و مطابق با قانون در شرایط اضطراری و در صورتی که رعایت امنیت کشور ایجاب کند، مجلس می‌تواند جلسه غیرعلنی تشکیل دهد.

وی افزود: متأسفانه برخی از نمایندگان مطالب نادرست و غیرواقعی از جلسه غیرعلنی روز گذشته مجلس در فضای مجازی منتشر کردند و همکاران خود را متهم به موافقت با اقدامات دولت و مخالفت با اقدامات مجلس کرده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۹۳ درصد از نمایندگان به موضوع اعمال ماده ۲۳۴ مبنی بر ارسال پرونده تخلف دولت به قوه قضائیه درباره قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها رأی دادند و هیچ یک ازآنان از اجرای قانون مجلس کوتاه نیامدند.

وی اظهارداشت: جای تأسف دارد که در فضای مجازی به برخی از نمایندگان اتهاماتی زده می‌شود و برخی از افراد به دنبال ایجاد دوقطبی هستند.

شریعتی تأکید کرد: لازم است سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گزارش دقیق و منسجمی از جلسه غیرعلنی مجلس ارائه کند تا کسی نتواند همکاران خود را با مطامع سیاسی متهم کند.

وی یادآور شد: روز گذشته رهبر معظم انقلاب از مجلس و دولت خواستند که یکصدا باشند و نمایندگان مجلس هم روز گذشته تلاش کردند وحدت داشته و یکصدا باشند اما متأسفانه برخی از افراد به دنبال ایجاد دودستگی بودند و این اتهامات را به برخی از نمایندگان زدند.

شریعتی افزود: تقاضای بنده از هیئت رئیسه مجلس آن است که از شأن نمایندگان دفاع کند و اجازه ندهد اخبار جعلی از جلسه غیرعلنی مجلس در بیرون گفته شود و اگر این روش تکرار شود، اسامی این افراد را اعلام می‌کنیم.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: جلسه روز گذشته مجلس غیرعلنی نبود، بلکه غیررسمی بود اما حرف شما مبنی بر اینکه نباید اخبار به بیرون منتقل شود، حرف درستی است و مجلس باید یکصدا باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب هم بر اجرای قانون مصوب مجلس تأکید فرمودند و همه ما از مصوبه و کیان مجلس دفاع می‌کنیم.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر