کد خبر: 102766
A

مخاطب اظهارات وزیر بهداشت «بهروز افخمی» بود؟

انتشار تصاویری از پشت صحنه سریال «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی که اخیراً در فضای رسانه ای کشور منتشر شده است نشان داد که این کارگردان نه در حرف و نه در عمل اعتقادی به ماسک ندارد. او با ماسک نزدن خودش را از دیگران متمایز می‌کند و با زبان بی‌زبانی می‌گوید: «من ماسک نمی‌زنم؛ پس هستم».

مخاطب اظهارات وزیر بهداشت «بهروز افخمی» بود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ سعید نمکی ضمن وزیر بهداشت در ارتباط زنده تلویزیونی تبریک روز مرد و تسلیت به خانواده‌هایی که به دلیل بیماری کرونا در این ایام پدرشان را از دست داده‌اند اظهار داشت: برخی ماسک نمی‌زنند و با بی ادبی می‌گویند دلمان می‌خواهد ماسک نزنیم که جا دارد با این افراد برخورد جدی صورت گیرد.

به نظر می رسد مخاطب این سخنان سعید نمکی، بهروز افخمی کارگردان انقلابی این روزهای کشور باشد که چندی پیش در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم فجر به رسانه ها گفته بود: «تحمیل ماسک به مردم کار بسیار غلطی است. تعطیلی مدارس و تبدیل کردن بچه‌ها به زندانی در خانه‌ها کار غلطی است. این برنامه جهانی وحشت که احتمالاً با اهداف سیاسی در آمریکا و انگلیس طراحی شده، در ایران به‌گونه‌ای اجرا شده است که گویی کاسه داغ‌تر از آش شده‌ایم.»

همچنین انتشار تصاویری از پشت صحنه سریال «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی که اخیراً در فضای رسانه ای کشور منتشر شده است نشان داد که این کارگردان نه در حرف و نه در عمل اعتقادی به ماسک ندارد. او با ماسک نزدن خودش را از دیگران متمایز می‌کند و با زبان بی‌زبانی می‌گوید: «من ماسک نمی‌زنم؛ پس هستم».

 

منبع: دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر