کد خبر: 102791
A

کاخ سفید: اقدامی برای رفع تحریم‌ها علیه ایران انجام نداده‌ایم

جنیفر ساکی سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره وضعیت پرونده هسته ای ایران گفت: ایران با پایبندی به توافق فاصله دارد. رئیس‌جمهور به روشنی گفته چنانچه ایران به پایبندی کامل تعهداتش برگردد ما هم همین کار را انجام خواهیم داد و سپس از آن به عنوان سکویی برای ایجاد یک توافق قوی‌تر و طولانی‌تر شامل رسیدگی به موشک‌های بالیستیک و سایر نگرانی‌ها استفاده خواهیم کرد.

کاخ سفید: اقدامی برای رفع تحریم‌ها علیه ایران انجام نداده‌ایم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ جنیفر ساکی سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره وضعیت پرونده هسته ای ایران گفت: ایران با پایبندی به توافق فاصله دارد. رئیس‌جمهور به روشنی گفته چنانچه ایران به پایبندی کامل تعهداتش برگردد ما هم همین کار را انجام خواهیم داد و سپس از آن به عنوان سکویی برای ایجاد یک توافق قوی‌تر و طولانی‌تر شامل رسیدگی به موشک‌های بالیستیک و سایر نگرانی‌ها استفاده خواهیم کرد. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با این حال، ما در آن نقطه قرار نداریم. نکته‌ای که اضافه می‌کنم این است که ایالات متحده موافقت خودش را با دعوت [اروپا] برای انجام گفت‌وگوهای دیپلماتیک ابراز کرده است. 

سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به پرسشی درباره گزارش رسانه ها در خصوص لغو تحریم های ایران گفت: مرحله‌ای که در آن قرار داریم این است. همان‌طور که می‌دانید ما اقدامی برای برداشتن تحریم‌ها-‌ان‌طور که درخواست شده- انجام نداده‌ایم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر