کد خبر: 10282
A
صفارزاده خبر داد:

تاسیس کمیسیون عالی پهلوانی و زورخانه ای با ریاست وزیر ورزش و جوانان

کمیسیون عالی پهلوانی و زورخانه ای با ریاست وزیر ورزش و جوانان تشکیل خواهد شد.

تاسیس کمیسیون عالی پهلوانی و زورخانه ای با ریاست وزیر ورزش و جوانان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، کمیسیون پیشنهادی (کمیسیون عالی پهلوانی و زورخانه ای)، به ریاست وزیر محترم ورزش و جوانان و عضویت رییس فدراسیون بین‌المللی زورخانه ای تاسیس خواهد شد.

علیرضا صفارزاده یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای با انتشار نامه ای از برنامه های خود برای حضور ریاست فدراسیون اعلام کرد.

با عرض سلام و احترام خدمت اعضای محترم مجمع فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای

با توجه به دغدغه های احتمالی شما عزیزان در موضوعات مختلف، بر خود لازم دیدم تا برخی از برنامه ها و نقطه نظرات خود را جهت اطلاع خدمتتان عرض نمایم. چنانچه اعضای محترم مجمع با رای خود مسوولیت را بر عهده ام قرار دهند، ان شاالله اقدامات خود را در چهار محور عمده، تنظیم و انجام خواهم داد؛

1. استمرار و تکمیل اقدامات زیر بنایی که در دوره قبل به توفیقات الهی و تلاش همه هیئتها و دست اندرکاران انجام پذیرفت.

 

2. پیگیری ایده ها، طرحها و برنامه های جدید و مهم (پس از تصویب مجمع فدراسیون).

 

3. انتخاب نیروهای تازه نفس برای نایب رییسی و دبیری و هیئت رئیسه. چرا که اعتقاد راسخ دارم که شرایط جدید، علاوه بر ضرورت ایجاد تغییر در اولویت‌ها و برنامه ها، کادر مدیریتی جدید و بهینه سازی نیروهای انسانی را می طلبد.

 

4. به منظور پیش گیری از ایجاد تنش‌ها و حواشی ناپسند و آزار دهنده دوره های قبلی (حتی در دوره سرپرست کنونی فدراسیون جناب آقای دادگر) با فدراسیون بین‌المللی زورخانه ای، تدبیر این است تا در اولین روزهای کاری، پیگیر ایجاد کمیسیونی ویژه شده، تا ضمن پیش گیری از بروز اختلافات، هماهنگی و هم افزایی همه جانبه ای در توسعه ملی و بین‌المللی این ورزش ارزشی حاکم شود.

این کمیسیون پیشنهادی (کمیسیون عالی پهلوانی و زورخانه ای)، به ریاست وزیر محترم ورزش و جوانان و عضویت رییس فدراسیون بین‌المللی زورخانه ای، رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور، عضویت چهار تن از معاونان و مدیران وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و همچنین دو تن از از روسای هیئت استانها (نماینده هیئت های استانی) خواهند بود.

ان شاالله با برنامه های نوین، نیروهای تازه نفس و اقدامات مهم، زمینه توسعه هر چه سریعتر و هماهنگ تر ورزش تاریخی، دینی و ملی در سطح کشور و جهان را شاهد باشیم.

برادر شما_علیرضا صفارزاده

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر