کد خبر: 10284
A
با حضور ورزشکاران المپیکی و هنرمندان کشور؛

نعمتیان: ۶ دوره کارگاه TRX در سطح تهران برگزار می شود

رئیس کمیته TRX استان تهران گفت: با حضور ورزشکاران المپیکی و هنرمندان کشور، ۶ دوره کارگاه برگزار کردیم تا گامی بلند برای گسترش این ورزش در سطح تهران برداشته باشیم.

نعمتیان: ۶ دوره کارگاه  TRX در سطح تهران برگزار می شود

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رئیس کمیته TRX استان تهران گفت: با حضور ورزشکاران المپیکی و هنرمندان کشور، ۶ دوره کارگاه برگزار خواهیم کرد تا گامی بلند برای گسترش این ورزش در سطح تهران برداریم.

به گزارش پانا، « حمید نعمتیان » ضمن بیان این مطلب افزود: ۶ دوره کارگاه TRX به میزبانى هیات ورزش هاى همگانى استان تهران در دى ماه برگزار خواهد شد که در دوره های برگزار شده، استقبال خوبی از ورزشکاران، هنرمندان و سایر اقشار جامعه شاهد بودیم.

وی افزود: این کارگاه ها به مدت ۴ روز برگزار شدند که دوره آقایان امروز به پایان رسید. همچنین در پایان دوره اول کارگاه بانوان که به مدرسى خانم « یلدا دهقان » برگزار شد، « نجمه آبتین»  بانوى المپیکى رشته تیراندازی باکمان و نایب رئیس کمیته و هنرمندانی همچون: « بهراد خرازى»،  « حمید دلسوزى » به همراه جودوکار المپیکی کشورمان « سعید مولایى » و « على جوزائى » مدیر اماکن ورزشى سازمان ورزش شهردارى و رئیس کمیته آمادگى جسمانى کشور و « رضا مقصودیان » (مدل پوشاک) حضور داشتند.

رئیس کمیته TRX استان تهران به برنامه‌های دیگر این کمیته اشاره کرد و اظهار داشت: کمیته ورزش هاى معلق TRX هیات ورزش همگانى استان تهران در نظر دارد یک دوره کارگاه دانش افزایى و سمینار براى مربیان و علاقه مندان این رشته در بهمن ماه برگزار کند تا بیش از پیش این ورزش مفید و مفرح در سطح جامعه رشد و گسترش یابد.

 

 

 

 

photo_2016-12-31_13-26-23

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر