کد خبر: 102919
A

نماینده مجلس: اگر از حقوق هسته‌ای کوتاه بیائیم، آیندگان ما را نکوهش خواهند کرد

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: انرژی هسته‌ای علاوه بر نسل‌های فعلی متعلق به نسل‌های آینده نیز هست و اگر ما از حقوق هسته‌ای کشور کوتاه بیائیم، آیندگان ما را نکوهش خواهند کرد.

نماینده مجلس:  اگر از حقوق هسته‌ای کوتاه بیائیم، آیندگان ما را نکوهش خواهند کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: تجربه تلخ برجام بار دیگر به ما ثابت کرد که آمریکا و غرب به هیچ‌وجه قابل اعتماد نیستند.

وی افزود: ما در طول تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی و حتی قبل از آن از زمان کودتای سال 28 مرداد سال 32 همواره شاهد خیانت‌های آمریکا به ملت‌مان بوده‌ایم و پس از مذاکرات برجام هم رهبر معظم انقلاب فرمودند که من به غربی‌ها اعتماد ندارم. 

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: ما باید تمام‌قد از حقوق هسته‌ای کشورمان دفاع کنیم، چرا که انرژی‌های فسیلی در سال‌های آتی تمام خواهد شد و تکیه کشورها و ملت‌ها به انرژی هسته‌ای خواهد بود. 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: انرژی هسته‌ای هم متعلق به نسل فعلی است و هم متعلق به نسل آینده و اگر ما از حقوق هسته‌ای کشور کوتاه بیاییم، نسل‌های آینده ما را نکوهش خواهند کرد. 

وی افزود: از سرگیری اجرای تعهدات ما در برجام مستلزم انجام تعهدات از سوی طرف غربی است و ا برداشته شدن تحریم‌ها اجرای تعهداتمان را مجدد آغاز خواهیم کرد. 

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: ما به هیچ وجه نباید به فکر مذاکره مجدد با غرب باشیم چرا که آنها به دنبال حقوق ما در این مذاکرات نیستند بلکه می‌خواهند فشارها را بر ما بیشتر کنند. 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: آنها درصددند تا در مذاکرات بعدی به مقابله با نفوذ ما در منطقه بپردازند که مذاکره با غرب بر سر این موضوع کار بسیار خنده‌داری است چرا که هیچ کشوری بر سر چنین موضوعی مذاکره نمی‌کند که حوزه نفوذ خود را کاهش دهد. 

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر