کد خبر: 103034
A

حجت الاسلام نقدعلی: بعید است لوایح FATF در مجمع تشخیص تایید شود

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: دولت ناکام مانده و در تلاش است با این لوایح که تنها کور سوی امیدی است که برایش باقی مانده آبروی از دست رفته را باز گرداند.

حجت الاسلام نقدعلی: بعید است لوایح FATF در مجمع تشخیص تایید شود

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدتقی نقدعلی با اشاره به بررسی لوایح FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: بعید است این لوایح در مجمع مورد استقبال اعضا قرار گرفته و تایید شود.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفتار اشخاص و دولت‌ها به حسب مبانی فکری آن‌ها رخ می‌دهد، افزود: از آنجایی که مبنای فکری و اساسا شعار این دولت بحث مذاکره و رفاقت با غرب بوده و به این طریق قصد حل مشکلات کشور را داشت و در نهایت چنین وعده‌ای را نیز داد طبیعی است که باز هم به دنبال تصویب این لوایح باشد.

وی با تاکید بر اینکه پیش‌بینی پیگیری چنین لوایحی از سوی دولت دور از ذهن نیست، تصریح کرد: شکست چنین شعاری قابل پیش‌بینی بود زیرا بر اساس تجربه‌ای که ما در طول تاریخ داشته‌ایم و آموزه‌های دینی امید بستن به دیگران آن هم بیگانگان غالبا به ناامیدی منتهی می‌شود.

نقدعلی ادامه داد: لذا طی سالیان گذشته و نزدیک به ٨ سال گذشته چون دولت در این شعار شکست خورد و ناکام ماند کور سوی امیدی که برایش باقی مانده همین FATF است تا با واگذاری آن بتواند چیزی را از غربی‌ها بگیرد و به این ترتیب بتواند آبروی از دست رفته را باز گرداند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: مجمع نهاد مستقلی است و به طور حتم نتیجه منطقی از بررسی‌ها در این خصوص خارج خواهد شد.

منبع: انا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر