کد خبر: 103099
A

مردم سراوان خطاب به نمایندگان مجلس: تمامی جوانب حادثه باید پیگیری شود

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که برای بررسی حوادث سراوان به این شهرستان سفر کرده‌‌اند، امروز (سه‌شنبه، ۱۲ اسفندماه) با اقشار مختلف مردم سراوان دیدار و گفت‌وگو کردند.

مردم سراوان خطاب به نمایندگان مجلس: تمامی جوانب حادثه باید پیگیری شود

به گزارش دیده بان ایران؛  نمایندگانی که برای بررسی ابعاد سراوان به این شهرستان سفر کرده بودند، با جمعی از مردم سراوان دیدار کردند.
 

 تعدادی از نمایندگان مجلس که برای بررسی حوادث سراوان به این شهرستان سفر کرده‌‌اند، امروز (سه‌شنبه، ۱۲ اسفندماه) با اقشار مختلف مردم سراوان دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

بر اساس این گزارش، تعدادی از مردم سراوان در این دیدار خواستار پیگیری کامل تمامی جوانب حادثه مرز شمسر توسط نمایندگان مجلس شدند.

 

گفتنی است که نمایندگان مجلس در این نشست قول بررسی تمامی ابعاد حوادث سراوان را داده و بر پیگیری آن تأکید کردند. در این خصوص نمایندگان اعزامی مجلس به استان سیستان و بلوچستان، بازدیدهای مختلفی خواهند داشت و نشست‌هایی را با مسئولان اجرایی برگزار خواهند کرد.

 

لازم به ذکر است که در این هیات، حسن همتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، حسین حاتمی از کمیسیون اجتماعی، مصطفی نخعی از کمیسیون انرژی و فراکسیون مرزنشینان، اسماعیل حسین زهی از کمیسیون عمران و ملک فاضلی نماینده سراوان در مجلس حضور دارند.

 

منبع: خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر