کد خبر: 103196
A

بهترین انتخاب برای چیدمان انواع سیم و کابل

اگر می خواهید از سیم و کابل های خود در مسیر های طولانی پشتیبانی کنید به سرعت کارتان پیش برود نردبان کابل یکی از بهترین گزینه ها برای شماست که هم از قدرت بالایی برخوردار است و همچنین نصب آسان و سریعی دارد و در عین حال از طول عمر بالاتری هم سود می برد.

بهترین انتخاب برای چیدمان انواع سیم و کابل

دیده بان ایران- از آنجایی که سیم و کابل های موجود در پروژه های عمرانی بیشتر در معرض خطر هستند و آسیب دیدگی بسیار بالایی دارند، شما برای حفظ و نگهداری از آنها به یک وسیله کاربردی نیازمند هستید به نام نردبان کابل. نردبان کابل یک نوع ابزار کار آمد از پیش ساخته شده است که برای نگه داشتن سیم و کابل های سنگین استفاده می شود.

به نوعی می توان گفت که یکی از راه های ارزان برای اداره کردن و مدیریت سیم و کابل ها نردبان کابل می باشد. نردبان کابل به منظور حفظ و نگهداری سیم و کابل های موجود در ساختمان و پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین از این وسیله کاربردی می توان برای مسیر های عمودی نیز استفاده کرد که به دلیل شکل پلکانی که دارد به خوبی می تواند سیم و کابل های وزن بالا را نیز نگه دارد زیرا که در حالت عمودی به بهترین شکل ممکن می توان سیم و کابل ها را محکم کرد. این وسیله برای مسیر های افقی نیز کاربرد دارد.

به طور کلی اگر می خواهید از سیم و کابل های خود در مسیر های طولانی پشتیبانی کنید به سرعت کارتان پیش برود نردبان کابل یکی از بهترین گزینه ها برای شماست که هم از قدرت بالایی برخوردار است و همچنین نصب آسان و سریعی دارد و در عین حال از طول عمر بالاتری هم سود می برد.

1

کاربرد نردبان کابل

اصولا نردبان کابل را در بخش های زیادی استفاده می کنند که در صنعت برق نیز زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. از این ابزار برای انتقال سیم و کابل های برق کارخانه ها ، سوله ها و مکان هایی مسقف مورد استفاده قرار می گیرند که اکثرا در فضای داخلی استفاده می شود.

 سینی کابل یا cable tray (پی وی سی یا فلزی گالوانیزه) در تأسیسات الکتریکی کاربرد دارد. از این ابزار در جهت انتقال، محافظت، زیبایی و مرتب بودن کابل کشی‌های بسیار زیاد و هچنین جهت نصب انواع مهتابی در زیر آن‌ها در ساختمان‌ها استفاده می‌شود.سینی کابل را بیرون از ساختمان نیز می توانند استفاده کنند ولی متاسفانه نمی تواند حجم بالایی از سیم و کابل را نگه دارد و پوشش بدهد به این منظور بهترین راه، استفاده از نردبان کابل است. (منبع : ویکی پدیا)

 از نردبان کابل می توان برای نگهداری کابل های ولتاژ بالا استفاده کرد که با توجه به دمای بالایی که ایجاد می کنند به راحتی از آنها محافظت و از برق گرفتگی های خفیف جلوگیری می کند. این ابزار دارای تهویه بسیار مناسبی می باشد که این امر باعث می شود قدرت هادی و جریان برق افزایش یابد.

 این ابزار برای مسافت های طولانی بسیار بسیار مناسب می باشد و تا حداکثر طول 6 متررا نیز می توانند داشته باشند. یکی دیگر از کاربرد های این وسیله تعمیرات راحت سیم و کابل ها می باشد ، به دلیل فضاهای خالی که در بین نردبان کابل وجود دارد تعمیرکار ها می توانند تسط کافی روی موارد آسیب دیده داشته باشند و همچنین به خود تعمیرکار نیز آسیبی نمیرسد. همچنین نردبان کابل به صورت غیر مستقیم باعث افزایش طول عمر سیم و کابل ها نیز می شوند. به دلیل جنس استفاده شده در تولید آن می توان در بخش های مختلف آب و هوایی از آن استفاده کرد.

انواع نردبان کابل

نردبان کابل گالوانیزه سرد

نردبان کابل گالوانیزه سرد که در انواع سایز تولید می شود همانطور که از اسمش پیداس از ورق فولادی سرد تهیه می شود، که بسیار در برابر زنگ زدگی و رطوبت از خود مقاومت نشان می دهد و از آن می توان در مناطق شرجی استفاده نمود همچنین مناسب برای استفاده در تمامی اصناف مانند :کارخانجات صنعتی ، سوله ها ، داروخانه ها و مکان های اسقف با کاربری بالا.

نردبان کابل گالوانیزه گرم

نردبان کابل گالوانیزه گرم که مانند گالوانیزه سرد در انواع سایز تولید می شود همانطور که از اسمش پیدا است از ذوب ورقه های فولادی تهیه می شود، که بسیار در برابر زنگ زدگی و رطوبت از خود مقاومت نشان می دهد .

نردبان کابل رنگی

این نوع نردبان کابل به انتخاب مشتری رنگ می شود تا در محیط کاری جلوه بهتری داشته باشد . نردبان کابل رنگی نیز از ورقه های فولادی تولید می شود و به دلیل رنگ روی بدنه آن باعث افزایش مقاومت در برابر رطوبت نیز می شود.

نردبان کابل آلومینیوم

نردبان کابل آلومینیومی یکی دیگر از نردبان کابل ها می باشد که می توان از آن در محیط های مختلفی استفاده کرد. این نوع نردبان کابل ساختاری فلزی دارند .

2

اتصالات نردبان کابل

زانویی نردبان کابل

هنگامی که از نردبان کابل استفاده می کنیم احتیاج به تغییر مسیر داریم که در آن حالت می توانیم از زانویی نردبان کابل استفاده کنیم که در دو نوع افقی و عمودی ولید می شود. همچنین در سایز های مختلف بسته به نیاز مشتری تولید می شود ولی سایز استاندارد آن 50*100 و50*150 سانتی متر است.

سه راهی و چهار راهی سینی کابل

زمانی که نیاز به تقسیم سیم و کابل ها به چند سمت مختلف احتیاج داشته باشیم از سه راهی و چهار راهی نردبان کابل استفاده می کنیم که در سایز های مختلف و به درخواست مشتری نیز درست می شوند ولی سایز استاندارد آنها 50*100 و50*150 سانتی متر است.

رابط نردبان کابل

رابط نربان کابل یکی از اجزای مهم نردبان کابل است و به صورتی جدانشدنی است که در موقع نیاز به اتصالات دیگر مانند سه راهی سینی کابل و ... از آن استفاده می کنند که در سایز های 10 ، 20 ، 30 ، 40 ، 60 میلی متر تولید می شود ولی باز هم به درخواست مشتری و طبق استاندارد ها امکان تولید سایز دلخواه نیز موجود است.

ردیوسر یا تبدیل نردبان کابل

تبدیل نردبان کابل زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که بخواهیم هنگام نصب تغییر سایز داشته باشیم و حتی در مواقعی که مشکل کمبود یا افزایش جا داریم نیز مورد اسفاده قرار می گیرد و سایز آن هم بستگی به تغییر سایز شما دارد.

درب نردبان کابل

زمانی که سیم و کابل های ما در معرض خطر آسیب دیدگی باشند از درب پوش نردبان کابل استفاده می کنیم از صدمه رسیدن به کابل ها جلوگیری کند. این نکته را باید در نظر داشته باشیم که سایز آن هم متناسب با اتصالات یا خود نردبان کابل تولید می شود.

خرید نردبان کابل از سینی کابل آزمون

سینی کابل آزمون یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی است که توانسته با سال ها تجربه در تولید انواع سینی کابل و نردبان است در بین رقبای خود خوش بدرخشد و اطمینان بسیاری را بخاطر کیفیت کالاها و همچنین نوع سرویس دهی آن جلب کند. سینی آزمون با سال ها سابقه در زمینه فروش انواع سینی کابل و نردبان کابل در لاله زار تهران در خدمت شماست ، برای خرید کافی است با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید 02133992103 یا به فروشگاه واقع در لاله زار جنوبی ، جنب بانک ملی ، پاساژ جهان الکتریک پلاک 36 مراجعه فرمایید.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر