کد خبر: 103205
A

نماینده ارامنه در مجلس: FATFموجب تسلط استکبار بر ما می شود

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس گفت: سردمداران FATF خود از حامیان اصلی تروریسم هستند و حمایت‌های آشکار و پنهانی از گروه‌های تروریستی بویژه در منطقه غرب آسیا داشته‌اند.

نماینده ارامنه در مجلس: FATFموجب تسلط استکبار بر ما می شود

به گزارش دیده بان ایران؛ آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: سردمداران FATF خود حامیان اصلی تروریسم هستند و حمایت آشکار و پنهان این کشورها از گروه‌های تروریستی در منطقه غرب آسیا گواهی بر این مدعا است.

وی افزود:‌ شفافیت مالی و مبارزه با تأمین مالی تروریست ظاهر FATF است و در باطن موجب تسلط استکبار جهانی بر اقتصاد کشورها می‌شود.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس اظهار داشت: هیچ کشوری حاضر نیست اطلاعات مالی خود را در اختیار کشور دیگر قرار دهد و به اینکه به اسم شفافیت ما بخواهیم اطلاعات مالی خود را در اختیار کنوانسیو‌ن‌های FATF  قرار دهیم کار قابل قبولی نیست.

شاوردیان خاطرنشان کرد: عضویت در کنوانسیون‌های FATF  نه تنها برای ما گشایشی ندارد بلکه تنگناها و سختی‌های بیشتری را به ما تحمیل خواهد کرد و سفره مردم ما کوچک‌تر خواهد شد.گ

وی افزود: قوانین FATF به گونه‌ای است که هیچ برداشتی از آن نمی‌توانست داشت که عضویت در این کنواسیو‌ن‌ها موجب گشایش در اقتصاد کشور می‌شود و این موضوع به هیچ وجه در قوانین این مجموعه تصریح نشده است.

در پایان گفت: مبارزه با پولشویی و تروریسم خوب است و ایران هم از آن حمایت می‌کند اما چه تضمینی دارد به اسم مبارزه با پولشویی اطلاعات مالی ایران در اختیار دشمنان قرار نگیرد.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر