کد خبر: 103327
A

بنی گانتر: اسرائیل در حال به روزرسانی ارتش خود برای حمله به ایران است

بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل، در گفت‌وگویی با فاکس‌نیوز مدعی شد: ارتش این کشور در حال به روزرسانی طرح‌های خود برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران است و درصورتی‌که جامعه بین‌المللی نتواند کاری کند، اسرائیل آمادگی دارد به تنهایی دست به اقدام بزند.

بنی گانتر: اسرائیل در حال به روزرسانی ارتش خود برای حمله به ایران است

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از اسپوتنیک، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه در گفتگو با شبکه خبری فاکس نیوز گفت که ارتش اسرائیل در حال تجدیدنظر در طرح‌ها جهت کسب آمادگی برای یک حمله احتمالی به تأسیسات هسته‌ای ایران است.

گانتز مدعی شد: «چنانچه جهان آنها [ایران] را پیش‌تر متوقف کند، خیلی خوب است. اما اگر این اتفاق نیفتد، ما باید به طور مستقل و جدا ایستادگی کنیم و ما باید خودمان از خودمان دفاع کنیم».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین نقشه‌ای سری از اهداف موردنظر را با شبکه فاکس نیوز به اشتراک گذاشت که بنا بر گزارش‌ها محل ادعایی استقرار راکت‌های حزب الله لبنان در امتداد مرز با فلسطین اشغالی را نشان می‌دهد. گانتز با اشاره به این نقشه گفت که «این نقشه اهداف است. هرکدام از اینها از لحاظ قانونی، عملیاتی، اطلاعاتی چک شده است و ما آماده جنگ هستیم».

گانتز در ادامه با اشاره به مخالفت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با احیای احتمالی برجام گفت که باید میان سیاست‌های آمریکا و اسرائیل تمایز قائل شد؛ زیرا به گفته او، «سیاست آمریکا باید سیاست آمریکا باشد و سیاست اسرائیل باید سیاست اسرائیل بماند»

منبع:فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر