کد خبر: 103556
A

علی شمخانی: خسارت‌های آبان ۹۸ قابل پیشگیری بود

دبیرشورای عالی امنیت ملی گفت: گاهی یک تصمیم مناسب و ضروری به دلیل نداشتن راهبردها و سیاست های رسانه ای تبدیل به ضد خودش می شود. لازم بود در مورد قیمت بنزین هم، کار با مشارکت برنامه ریزی شده رسانه ها و مردم اجرا می شد.

علی شمخانی: خسارت‌های آبان ۹۸ قابل پیشگیری بود

به گزارش دیده بان ایران؛ ۱۵ ماه پس از رویدادهای اعتراضی آبان ۹۸، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفت وگویی که خبرگزاری ایسنا آنرا منتشر کرده است گفت: «خسارت‌هایی» که در جریان رویدادهای آبان ۹۸ به کشور وارد شد، «قابل پیشگیری» بود.

او تاکید کرده است که «انتقادات جدی» درباره نحوه اجرای طرح گران شدن بنزین در آبان سال ۹۸ «وجود دارد». شمخانی به نهاد خاصی اشاره نکرده ولی گفته است در «نحوه اعلام، اجرا و مدیریت کاهش هزینه‌های اجرای طرح» مشکلاتی وجود داشته است.

دبیرشورای عالی امنیت ملی اضافه کرد: گاهی یک تصمیم مناسب و ضروری به دلیل نداشتن راهبردها و سیاست های رسانه ای تبدیل به ضد خودش می شود. لازم بود در مورد قیمت بنزین هم، کار با مشارکت برنامه ریزی شده رسانه ها و مردم اجرا می شد.

 

بر اساس گفته‌های حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران مسئول اعلام و اجرای طرح گران‌کردن بنزین در آن زمان، شورای امنیت کشور بود که وزیر کشور در راس این شورا قرار دارد.

مشروح این گفت وگو را اینجا بخوانید

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر