کد خبر: 103590
A

سایت نزدیک به قالیباف: اصلاح طلبان از سردار محمد حمایت می کنند

فردانیوز می نویسد: بسیاری از رسانه‌های اصلاح‌طلب سعید محمد را مصداق گزینه نظامی می‌دانند اما خیلی بیشتر و جدی‌تر از اصولگرایان از وی حمایت می‌کنند!

سایت نزدیک به قالیباف: اصلاح طلبان از سردار محمد حمایت می کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت فردا نزدیک به محمدباقر قالیباف و ارگان تبلیغاتی این جریان با انتشار گزارشی درباره استعفای سعید محمد از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نوشت: 

جابه‌جایی اخیر در قرارگاه خاتم‌الانبیاء و توییت سعید محمد سروصدای بسیاری کرد و در فضای انتخاباتی موجود غیر از این هم انتظار نمی‌رفت. نام محمد از چند ماه قبل در میان کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری جمهوری دیده شده و درباره ظرفیت و احتمال پیروزی او نیز بارها بحث شده بود. این مباحث اما اکنون که از یک سو گفته می شود که او برکنار شده و از سوی دیگر تیم نزدیک به او از استعفا سخن می گویند، و ورودش به کارزار انتخاباتی را علنی کرده است و از سوی دیگر شاهد حضور گسترده خودش و تیم رسانه‌ای و هواداری‌ وی هستیم؛ از اهمیت بیشتری برخوردار است.

نکته قابل تامل اما آنجاست که اگرچه بسیاری از رسانه‌های اصلاح‌طلب سعید محمد را مصداق گزینه نظامی می‌دانند اما خیلی بیشتر و جدی‌تر از اصولگرایان از وی حمایت می‌کنند!

 رسانه نزدیک به حزب اتحاد ملت در مطلبی حمایتی ورود محمد را چالشی برای قالیباف شمرده و نوشته است: « پروژه دیدار با پوتین حکم شمشیر دولبه‌ای را داشت که قالیباف فکر می‌کرد با توسل به آن می‌تواند خود را در تراز یک عنصر بین‌المللی بالا کشیده و میوه آن را در داخل بچیند. اما شکست این پروژه وضعیت را برای او وخیم کرد. حضور سعید محمد تیر آخر را به حضور او  در انتخابات زده است.»

نویسنده این مطلب بعد از آنکه بدون هیچ دلیل مشخص و قابل توجهی به موضوع سفر روسیه و حواشی آن که از سوی اصلاح‌طلبان و مخالفان قالیباف طرح شده بود، اشاره می‌کند سراغ ترسیم آثار ورود محمد برای سایر کاندیداهای احتمالی می‌رود. نکته جالب اینجاست که اصلاح طلبان که برجام را پروژه ای ملی عنوان می کردند و به اصول گرایان از جنبه پای بند نبودن به منافع ملی با تفسیر خودشان انتقاد می کردند، خود در جریان سفر یک مقام عالی رتبه کشور به روسیه پای بند نبودن خود به منافع ملی را به خوبی عیان کردند. 

این همه تلاش اصلاح طلبان رادیکال برای ایجاد اختلاف در میان جریان انقلاب برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی دولت مورد حمایت شان و نارضایتی مردم از شهرداری منتسب به آنهاست. این استراتژی تهاجمی البته بی ربط به اختلافات سیاسی درون اصلاحات هم نیست. اختلافاتی که طیف امتداد سعی در پوشاندن آن دارند و البته گوشه چشمی به حمایت از اسحاق جهانگیری.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر