کد خبر: 103640
A

مصباحی مقدم: امیدواریم جناب پاپ راهی که حضرت مسیح دنبال می‌کردند، را ادامه بدهند

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با تقدیر از سخنان آیت‌الله سیستانی در دیدار پاپ گفت: انتظار می‌رود پاپ از ضعفا، مظلومان و ستم‌دیدگان باتمام وجود حمایت کنند و در برابر زورگویان و مستکبران بایستند و موضع حق را ابراز کنند.

مصباحی مقدم: امیدواریم جناب پاپ راهی که حضرت مسیح دنبال می‌کردند، را ادامه بدهند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در خصوص دیدار پاپ با آیت‌الله سیستانی اظهار داشت: سفر پاپ به نجف اشرف و دیدار با آیت‌الله سیستانی، سفر مهمی بود.

وی افزود: البته به نظر می‌رسد که علت این سفر نقشی است که آیت‌الله سیستانی در جریان آزادسازی عراق از تجاوزها، تعهدی‌‌ها و وحشی‌گری‌های داعش داشته‌اند. داعش در عراق خشونت را به حداکثر رسانده بود و مسیحی، مسلمان اعم از شیعه و سنی و ایزدی برایش فرقی نمی‌کرد و برخوردهای بسیار بدی نسبت به اقلیت‌های دینی در عراق داشت.

مصباحی‌مقدم خاطرنشان کرد: این سفر حکایت از امنیت حاکم بر عراق دارد و البته حکایت از اهمیت نقش آیت‌الله سیستانی در این ماجرا دارد. نکته مهمی که جای تقدیر و تشکر دارد، اظهارات آیت‌الله سیستانی در برابر پاپ است. ایشان حمایت خود را از ضعفا و محرومان و کسانی که مورد ستم و ظلم جهانی قرار می‌گیرند را به جناب پاپ اظهار کردند.

وی بیان داشت: انتظاری که می‌رود این است که جناب پاپ باتوجه به بیان حضرت آیت‌الله سیستانی، راهی که حضرت مسیح دنبال می‌کردند، انتخاب کنند و ادامه بدهند. آن‌جایی که باید از ضعفا، مظلومان و ستم‌دیدگان حمایت کنند، باتمام وجود حمایت کنند و در برابر زورگویان و مستکبران بایستند و موضع حق را ابراز کنند.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر