کد خبر: 103705
A

متفکر آزاد: دولت دو دستگی را به خارج از کشور مخابره می کند

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وحدت موضع مسئولان داخلی طرف های اروپایی و آمریکایی را به عقب نشینی وادار کرده است گفت: طرف های داخلی مراقب باشند به این وحدت کلمه هیچگونه ضربه و آسیبی وارد نکنند.

متفکر آزاد: دولت دو دستگی را به خارج از کشور مخابره می کند

به گزارش دیده بان ایران؛ «روح الله متفکرآزاد»، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه موضع مجلس در تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها یک موضع عقلانی بود گفت: مصوبه مجلس در حقیقت ابزار مورد نیاز برای استیفای حق مردم است و دولت را برای حضور در عرصه بین المللی دارای پشتوانه محکم کرده است.

وی با اشاره به اینکه جاده یک طرفه تحریم ها و برجام را با این مصوبه به جاده ای دو طرفه تبدیل کردیم تا طرف های اروپایی و آمریکایی یا به تعهدات خود عمل کرده و یا هزینه بی تعهدی را بپردازند ادامه داد: اقدام مجلس برای دستگاه دیپلماسی و کشور دستاوردهای بسیاری خواهد داشت و همین که از صدور قطعنامه علیه ایران عقب نشینی کردند، از دستاوردهای این ایستادگی و مقاومت است.

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به اینکه ما علاقمند هستیم در قبال امتیازهایی که دادیم حقوق کشور و ملتمان را بگیریم عنوان کرد: مسیری که بیش از 7 سال طی شده و امروز هیچ خروجی از آن حاصل نشده است و مجلس به دنبال احقاق حق ملت است و در این مسیر عقب نشینی نمی کند.

متفکرآزاد با اشاره به اینکه نباید با واکنش های احساسی یک قانون عقلانی را نادیده گرفت تاکید کرد: پیام محکم و جدی به طرف های اروپایی و آمریکایی را با یکپارچگی و وحدت کلمه از سوی مسئولان کشور داده شود تا بدانند ما در برای گرفتن حقوق مردم، کشور و نظام محکم ایستاده ایم.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه اگر طرف های اروپایی و آمریکایی می خواهند که مسیر سازنده و تعاملی حفظ شود باید طرف ایرانی به تمام حقوق خود دست پیدا کند ادامه داد: دولت دو دستگی و تردید را به خارج از کشور مخابره نکند، بلکه یکپارچگی را به طرف های برجام مخابره کنند تا محصول آن اجرای قانون از طرف اروپا و آمریکا باشد.

متفکرآزاد با اشاره به عقب نشینی طرف های برجامی از صدور قطعنامه جدید علیه ایران گفت: آنچه که به نظر می رسد به عقیده کارشناسان، طرف های اروپایی و آمریکایی این پیام را دریافت کردند که جمهوری اسلامی ایران علاقه‌مند به ادامه مسیر یک جانبه نیست زیرا به یقین ادامه این مسیر هیچ دستاوردی برای کشور و ملت ایران ندارد.

نماینده مردم تبریز با اشاره به اینکه وحدت موضع مسئولان داخلی طرف های اروپایی و آمریکایی را به عقب نشینی وادار کرده است خاطرنشان کرد: طرف های داخلی مراقب باشند به این وحدت کلمه هیچگونه ضربه و آسیبی وارد نکنند.

منبع: راه دانا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر