کد خبر: 103707
A

سلیمی: دولت ۷ سال است به جای کار کردن، ‌دنبال پیدا کردن مقصر است

عضو هیات رئیسه مجلس می‌گوید: ای کاش رئیس جمهور و معاونان وی چند ماه باقی مانده از دولت را سکوت کرده و جای گشتن به دنبال مقصر گامی در جهت التیام دردها و زخم‌های مردم بردارند.

سلیمی: دولت ۷ سال است به جای کار کردن، ‌دنبال پیدا کردن مقصر است

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس با انتقاد از شانه خالی کردن مسئولان در پذیرش مشکلات کشور، گفت: دولت بیش از 7 سال است به‌دنبال پیدا کردن مقصر برای مشکلات ممکلت است چراکه در ابتدا دولت قبل را مقصر جلو داد و در ادامه نیز دیگران را مقصر می‌دانست، اکنون نیز از نظر دولت مقصر تمامی مشکلات کشور مجلس یازدهم است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در یک رفتاروقیحانه مردم را نیز مقصر مشکلات عنوان می‌کند، ادامه داد: در شرایطی از  نظر آقای روحانی تمامی تقصیرها از بیرون دولت نشات می‌گیرد که ظاهرا افرادی مانند برادر آقای رئیس جمهور و برادر جهانگیری، داماد وزیر و  دختر وزیر هیچگاه مقصر نبوده‌اند!

دولت روحانی نه یکی بلکه ده‌ها بابک زنجانی خلق کرد
وی اظهار کرد: هرچند اظهارنظر دولتی‌ها مبنی بر عدم خلق یک بابک زنجانی درست است! چراکه آن‌ها ده‌ها بابک زنجانی درست کردند و کافی است به لیست مفسدان اقتصادی نگاه کنند.

دولتی‌ها وقیحانه به چشم مردم خیره می‌شوند و از دستاوردهای‌شان می‌گویند
به گفته سلیمی دولتی‌ها وقیحانه به چشم مردم خیره می‌شوند و می‌گویند ما کاری کردیم که چرخ زندگی مردم راحت بچرخد، اما گویا آن‌ها کاری کرده‌اند که فقط چرخ زندگی خودشان راحت بچرخد.

رئیس‌جمهور به وزرایش هم وقت دیدار نمی‌دهد!
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای رئیس‌جمهور تا قبل از کرونا از پشت شیشه‌های دودی با مردم ارتباط می‌گرفت و اکنون یک سال است در قرنطینه به سر می‌برد این در حالی است که نه تنها مردم شانسی برای رودررویی با او را ندارند بلکه وزرایش هم بارها اذعان کردند که رئیس‌جمهور به انها نیز وقت نمی‌دهد!

آجیل خوردن برای مردم در شب عید آرزو شده و این درد بزرگی برای این مملکت است
وی با بیان اینکه رئیس جمهور و معاونان وی همه را مقصر و خودشان را بری از هر نوع ایرادی می‌دانند، گفت: کافی است این افراد فقط یک بار در شب عید به بازار محصولات مختلف سر بزند تا متوجه شوند مردم گرسنه چه می‌کشند! چراکه مردم قدرت خرید مرغ، گوشت و... دیگر اقلام مورد نیاز خود را در شب عید ندارند و آجیل خوردن برای آن‌ها آرزو شده و این درد بزرگی برای این مملکت است.
سلیمی بیان کرد: رئیس جمهور در حالی در ابتدای ریاست جمهوری خود مدعی بود کاری می‌کند که مردم دیگر نیاز به یارانه نداشته باشند که یارانه های دیگر نیز خود در نظر گرفت اما این نوع یارانه های حتی بخشی از گرانی ها افسارگسیخته را نیز جبران نمی کند!

ای کاش رئیس جمهور و معاونان وی چند ماه باقی مانده از دولت را سکوت کنند
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان مطرح کرد: ای کاش رئیس جمهور و معاونان وی چند ماه باقی مانده از دولت را سکوت کرده و جای گشتن به دنبال مقصر گامی در جهت التیام دردها و زخم‌های مردم بردارند.

منبع: خانه ملت

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر