کد خبر: 103716
A

حسن روحانی: وزارتخانه‌های صمت و کشاورزی واسطه‌های گران کننده را شناسایی کنند

واعظی گفت: جلساتی با حضور رئیس جمهور پس از ابراز نگرانی مقام معظم رهبری درباره گرانی‌ها برگزار شده و بررسی کردیم تا با هماهنگی شهرداری‌ها در بازارهای سطح کشور عرضه مستقیم داشته باشیم.

حسن روحانی: وزارتخانه‌های صمت و کشاورزی واسطه‌های گران کننده را شناسایی کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه دولت تلاش در راستای استفاده از ارز ترجیحی برای کالاهای مورد نیاز روزمره مردم بوده است، گفت: بخشی از کالاها وارداتی و بخشی هم تولید داخل است؛ البته در طول چند سال گذشته حقوق کارمندان و کارگران نزدیک به ۵۰ درصد افزایش داشته و بسیاری از حوزه‌ها با افزایش قیمت روبه رو بوده اند، طبیعتاً روی قیمت تمام شده کالا نیز اثر خواهد داشت.

وی بیان کرد: وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی باید دقت بیشتری در توزیع کالاها داشته باشند تا دست واسطه‌ها قطع شود، بخشی از گرانی‌ها به دلیل وجود واسطه هاست و باید به گونه‌ای رفتار کنیم که تولید به مصرف مسیر کوتاه‌تری داشته باشد.

واعظی تصریح کرد: جلساتی با حضور رئیس جمهور پس از ابراز نگرانی مقام معظم رهبری درباره گرانی‌ها برگزار شده و بررسی کردیم تا با هماهنگی شهرداری‌ها در بازارهای سطح کشور عرضه مستقیم داشته باشیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تأکید کرد: حجت‌الاسلام روحانی دستور داده که وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی واسطه‌های گران کننده را شناسایی کنند./ خبرانلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر