کد خبر: 10378
A
دانشگاه‌ آزاد می‌تواند بازهم قهرمان آسیا شود

سلطانی: برای قهرمانی در سوپرلیگ تلاش می‌کنم

کاپیتان تیم کاراته دانشگاه‌آزاد گفت: امسال هم به دنبال قهرمانی در سوپر لیگ هستیم تا به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کنیم.

سلطانی: برای قهرمانی در سوپرلیگ تلاش می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مهدی سلطانی عنوان کرد: خوشبختانه با کسب سه برد  در گروه خودمان صدرنشین هستیم و فکر می‌کنم با توجه به شرایط تیم دانشگاه‌ آزاد تا انتهای مسابقات نیز صدرنشین بمانیم. به دنبال تکرار قهرمانی سال گذشته هستیم تا بتوانیم بازهم نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا باشیم و قهرمانی این پیکارها را نیز مجددا تکرار کنیم.

وی ادامه داد: وضعیت تیم دانشگاه‌آزاد بسیار خوب است و باید از زحمات دادکان، پهلوان، عزیزخوانی و صافی تشکر کنم. اهمیتی که دانشگاه آزاد  به کاراته داده قابل تقدیر است و امیدوارم بتوانیم جواب این حمایت‌ها را به خوبی بدهیم. 14 سال است در سوپرلیگ مسابقه می‌دهم و 8 سال است که در کنار دانشگاه مبارزه می‌کنم. بعد از خداحافظی از تیم ملی حالا تمام تمرکزم بر روی سوپرلیگ است.

کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته اظهار داشت: حالا تمام برنامه‌هایم بر روی حضور قدرتمند در لیگ و مسابقات برون مرزی تیم دانشگاه‌آزاد  است و فکر می‌کنم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم. در فصل جدید 3 مسابقه داشتیم که خوشبختانه در هر سه مبارزه نیز پیروز شدم. امیدوارم تا انتهای مسابقات نیز به همین ترتیب ادامه دهم.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر