کد خبر: 103791
A

سردار پورمختار: کارگزاران برای منفعت انتخاباتی نام لاریجانی و ناطق نوری را مطرح می کند

سردار پورمختار فعال سیاسی اصولگرا گفت: کارگزاران با نامزد اجاره ای می خواهد حیات سیاسی خودش را حفظ کند و لذا به بزرگان جریان اصولگرا آویزان می شوند تا هم خودشان را مطرح کنند و هم از نام و عنوان بزرگان اصولگرا برای فعالیت های سیاسی و انتخاباتی شان بهره ببرند بنابراین بعید می دانم حمایت زبانی کارگزاران از آقایان لاریجانی و ناطق نوری ریشه ای باشد.


سردار پورمختار: کارگزاران برای منفعت انتخاباتی نام لاریجانی و ناطق نوری را مطرح می کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمدعلی پورمختار در گفتگویی درباره حمایت کارگزاران از نامزدی علی لاریجانی یا ناطق نوری در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: آقایان ناطق نوری و لاریجانی براساس عملکرد و تفکرات شان در اردوگاه اصولگرایی تعریف می شوند. البته رویکرد اعتدالی دارند. کارگزاران نیز این واقعیت را می داند اما می خواهد از قِبَل طرح نام آقایان ناطق و لاریجانی به منفعت سیاسی دست پیدا کند.

وی افزود: اصلاح طلبان امروز وقتی اوضاع خودشان را رصد می کنند به این واقعیت پی می برند که کاندیدای طراز اول و رأی آور ندارند بنابراین برخی از آنها مانند کارگزاران دنبال کاندیدای اجاره ای از جریان اصولگرا هستند با وجودی که می بینند این دیدگاه در جریان اصلاحات منتقدان جدی دارد.

 

این فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: کارگزاران با نامزد اجاره ای می خواهد حیات سیاسی خودش را حفظ کند و لذا به بزرگان جریان اصولگرا آویزان می شوند تا هم خودشان را مطرح کنند و هم از نام و عنوان بزرگان اصولگرا برای فعالیت های سیاسی و انتخاباتی شان بهره ببرند بنابراین بعید می دانم حمایت زبانی کارگزاران از آقایان لاریجانی و ناطق نوری ریشه ای باشد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال 88 ادامه داد: در آن سال آقای کرباسچی رئیس ستاد آقای کروبی بود اما در نهایت به او رأی نداد. این تجربه وجود دارد  بنابراین بعید می دانم آقایان ناطق نوری و علی لاریجانی این حمایت ظاهری و زبانی کارگزاران از خود را بپذیرند و آن را ملاک و معیاری برای تصمیم گیری قرار دهند.

پورمختار درباره احتمال شکل گیری یک ائتلاف انتخاباتی حول نام علی لاریجانی همچون انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و 96 بیان کرد: این بستگی به شعارهای انتخاباتی دارد که نامزدهای در زمان تبلیغات مطرح می کنند. بر همین مبنا الان نمی توان خیلی درباره این موضوع اظهارنظر کرد. نخست باید دید آقای لاریجانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری می شود یا خیر و سپس چه شعار و برنامه ای را بر می گزیند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر