کد خبر: 10387
A

نماینده مجلس: استیضاح وزیر راه در شرایط کنونی به صلاح نیست

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در شرایطی که کمتر از 6 ماه به پایان دولت باقی مانده است استیضاح وزیر راه را کار مناسبی نمی بینم.

نماینده مجلس: استیضاح وزیر راه در شرایط کنونی به صلاح نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ هادی بهادری، با اشاره با حادثه دلخراش قطار تبریز-سمنان گفت: در ماه های پایانی دولت استیضاح وزیر و بلاتکلیف ماندن وزارت خانه را به صلاح نمی بینم.

وی ادامه داد: با مقصران این حادثه باید از راه قانونی برخورد جدی شود و کسانی که مسبب آن بوده اند محاکمه شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اعتقاد به اینکه تشکیل فراکسیون ترک زبانان می تواند نقش موثری در زنده کردن حقوق مردم آذربایجان داشته باشد گفت: هیات رییسه این فراکسیون باید هماهنگ تر عمل کنند.

وی تصریح کرد: روند احیای دریاچه ارومیه به خوبی پیش می رود که اصلی ترین مسئله در این خصوص پروژه زاب است که در حال حفاری بوده و پروژه سد سیلوه به پایان رسیده است.

وی افزود: در چند روز اخیر 300 میلیارد تومان اعتبار به روند احیای دریاچه ارومیه اختصاص یافته ولی پروژه‌های جهاد کشاورزی با مشکلاتی مواجه است و در این بخش کمبود اعتبارات داریم.

نماینده مردم ارومیه با اشاره به مسئله فیش‌های نجومی گفت: بسیاری از این پول هایی که خارج از ضابطه دریافت شده بود برگردانده شده و عملکرد دولت را در این زمینه مطلوب ارزیابی می‌کنم.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر