کد خبر: 103884
A

«بهروز وثوقیِ» روی جلد چلچراغ کوچک شد/ تصویر

سوپراستار سینمای قبل از انقلاب گفت: من اگر بتوانم ایران بیایم و عمرم اینقدر باشد که بتوانم برگردم آنجا، اول می‌روم سر قبر مادرم.

«بهروز وثوقیِ» روی جلد چلچراغ کوچک شد/ تصویر

به گزارش دیده بان ایران؛ در حالیکه در فضای مجازی تصویر تمام رخ و نقاشی شده «بهروز وثوقی» ستاره سینمای قبل از انقلاب بعنوان طرح روی جلد ویژه‌نامه نوروزی مجله چلچراغ معرفی می‌شود، اما خبرها حاکی از این است که طرحی که هم اکنون بر روی کیوسک روزنامه فروشی ها برای فروش قرار دارد تغییر کرده و به نظر می رسد پس از تذکر به این نشریه طرح گرافیتی کوچک تصویر بهروز وثوقی جایگزین طرح اصلی چلچراغ شده است.

photo_2021-03-14_10-15-55

گفتنی است بهروز وثوقی در بخش‌هایی از گفتگو با مجله چلچراغ درباره آرزویش برای بازگشت به ایران گفت: وقتی که آقای خسرو شکیبایی آمد سانفرانسیسکو من بردمش به آلکاتراز. برای اینکه در حقیقت من هم در زندانم حالا در زندان وسیع‌تر. وقتی که آدم در مملکت خودش نیست و آن چیزی که خودش دلش می‌خواهد داشته باشد، آن کاری که دوست دارد انجام بدهد و در مملکت خودش نیست، می‌شود زندان دیگر. حالا ممکن است این زندانی، آزادی عمل بیشتری داشته باشد ولی به هر حال زندانی است. من اگر بتوانم ایران بیایم و عمرم اینقدر باشد که بتوانم برگردم آنجا، اول می‌روم سر قبر مادرم. برای اینکه مادرم را خیلی دوست داشتم  و متاسفانه وقتی من نبودم فوت کردند. بعد هم خانه آخری که من ازش آمدم بیرون در امیرآباد و در خیابان داوری است. اگر فرصتی باشد دلم می‌خواهد بروم آنجا و خاطرات گذشته خودم را زنده کنم.

 

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر