کد خبر: 103900
A

پول پاشی جدید وزارت صمت/ هزینه های میلیاردی وزیر صمت برای تبلیغات پروژه ای که کمترین نقش را در آن داشت

درحالی که در آستانه سال نو مردم برای تهیه اندک مایحتاج خود مثل مرغ و گوشت و .. در صف های عریض و طویل فروشگاه های توزیع کننده و در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند و وزارت صمت به عنوان متولی اصلی تنظیم بازار در خواب عمیق به سر برده و دلالان با افزایش قیمت و احتکار کالاهای اساسی و ضروری جامعه ، روزگار مردم شریف و نجیب ایران را سیاه کرده اند ، وزارت صمت بابت پخش آگهی های تبلیغاتی برای افتتاح این پروژه ، به صورت میلیاردی هزینه می کندو خم به ابروی وزیر محترم صمت نمی آید .

 پول پاشی جدید وزارت صمت/ هزینه های میلیاردی وزیر صمت برای تبلیغات پروژه ای که کمترین نقش را در آن داشت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رزم حسینی وزیر صمت امروز در مراسم انتقال آب خلیج فارس به مناطق کویری  کشور گفت: رویای انتقال آب از دریا به صحرا تحقق یافت و چنان وانمود کرد که انگار تمام  اقدامات اجرایی این پروژه بزرگ توسط شخص وی انجام شده است .نکته ای که بسیار مورد توجه قرار گرفت هزینه های میلیاردی تبلیغات این پروژه ها در رسانه های گروهی کشور بود .

درحالی که در آستانه سال نو مردم برای تهیه اندک مایحتاج خود مثل مرغ و گوشت و .. در صف های عریض و طویل فروشگاه های توزیع کننده و در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند و وزارت صمت به عنوان متولی اصلی تنظیم بازار در خواب عمیق به سر برده و دلالان   با افزایش قیمت و احتکار کالاهای اساسی و ضروری جامعه ، روزگار مردم شریف و نجیب ایران را  سیاه کرده اند ، وزارت صمت بابت پخش آگهی های تبلیغاتی برای افتتاح این پروژه ،  به صورت میلیاردی هزینه می کندو خم به ابروی وزیر محترم صمت نمی آید .

انگار وزیر صمت نمی داند که بیشترین اقدامات برای راه اندازی این پروژه عظیم از زمان وزارت آقایان نعمت زاده و رضا رحمانی و... انجام شد و ایشان در طول چندماه وزارت فقط نظاره گر بوده اند و تلاش کردند تا با هزینه تبلیغات میلیاردی به نام خود تمام کرده و فشار گسترده ای را که به خاطر عملکرد بسیار ضعیفش در وزارت صمت داشته است ، راتوجیه کند  

لازم است نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از وزیر محترم صمت سوال کنند هزینه این همه آگهی تبلیغاتی از کجا و چگونه توسط شرکت‌های زیر مجموعه این وزارتخانه تامین می‌شود و مهم تر از آن رانت پخش آگهی های ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومانی  به جیب چه کسانی می رود؟

گفتنی است آبان ماه گذشته یکی از  مدیران سابق شبکه سه سیما از سوی علیرضا رزم حسینی به ریاست رئیس شورای رسانه، تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد. انتصابی که گفته می شود در پخش آگهی های اخیر این وزارتخانه تاثیر فراوانی داشته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر