کد خبر: 10397
A

علی مطهری: تندروها پشت‌شان به برخی نهادها گرم است/ نباید حاشیه امن داشته باشند

نایب رییس مجلس تاکید دارد باید با هرنوع رفتار تند و افراطی برخورد جدی و عادلانه شود تا برخی افراطیون احساس حاشیه امن نداشته باشند

علی مطهری: تندروها پشت‌شان به برخی نهادها گرم است/ نباید حاشیه امن داشته باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی مطهری در گفتگوی خود با خبرگزاری خبرآنلاین درباره برخی رفتارهای تند و افراطی و برهم خوردن جلسات سخنرانی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، گفت: این افراطی گری ها با آرمان‌های انقلاب سازگار نیست و چهره بدی از کشور در دنیا به نمایش می گذارد.

وی با بیان اینکه این نوع رفتارها مخالف روش ائمه اطهار است، اظهار داشت: ما معتقدیم که این نوع رفتارها و کارها باید پایان بپذیرد، راهش نیز این است که دستگاه های مسئول با رفتارهای اینگونه برخورد جدی داشته باشند. نه اینکه رفتار دوگانه با برهم زنندگان این جلسات داشته باشند.

نایب رییس مجلس تاکید کرد:  این نباشد که یک گروه را آزاد بگذارند که هرکاری می خواهند انجام دهند و گروه دیگر دائما تحت فشار قرار گیرد. در واقع اگر قرار است برخوردی صورت گیرد باید برخورد عادلانه باشد تا به این رفتارها پایان داده شود.

مطهری تصریح کرد: اگر چندبار با کسانیکه این تندروی ها را انجام می دهند و این رفتارها را دارند برخورد جدی شود و احساس کنند که هیچ گونه تبعیضی در قبال آنها روا داشته نمی شوند این قسم رفتارهای افراطی پایان می پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که اینکارها را می کنند احساس پشت گرمی از طرف بعضی نهادهای حکومتی دارند و فکر می کنند در حاشیه امن قرار گرفته اند ولی اگر احساس کنند که با آنها همانند بقیه برخورد می شود این مساله تمام می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر