کد خبر: 103970
A

رئیس نظامی شورای شهر قزوین بازداشت شد/ حکمت الله داوودی که بود؟

سرهنگ حکمت الله داودی که سابقه معاون حمل و نقل و عملیات ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا را در کارنامه دارد روز گذشته بازداشت شده و همچنان در بازداشت به سر می‌برد. سرهنگ داودی عضو دو دوره شورای اسلامی شهر قزوین بوده و در دوره اخیر رئیس این شورا محسوب می شد

رئیس نظامی شورای شهر قزوین بازداشت شد/ حکمت الله داوودی که بود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ پیگیری ها حاکی از آن است که رئیس شورای شهر قزوین به دلیل برخی اتهامات بازدداشت شده و هنوز هم در بازداشتگاه به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: رئیس شورای شهر قزوین‌ ‌بازداشت شد

همچنین فرج الله فصیحی رامندی عضو شورای شهر قزوین نیز در این خصوص اظهار کرد: ما نیز از طریق فضای مجازی خبر بازداشت رئیس شورای شهر را دریافت کردیم و آن گونه که از پیش زمینه‌های این ماجرا نیز اطلاع دارم، بازداشت وی به موضوعات داخل شورا و ایفای وظایف نمایندگی شورا بر نمی‌گردد و به فعالیت او در خارج از شورای شهر مربوط می‌شود.

خبرگزاری فارس نوشت: سیده منیره قوامی سخنگوی شورای شهر قزوین نیز از بازداشت حکمت الله داوودی اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: به محض کسب خبر در تلاش بودم که با رئیس شورا صحبت کنم، اما تلفن او و اعضای خانواده از دسترس خارج شده و امکان صحبت تلفنی با ایشان را نداشتم و اطلاع دیگری در این خصوص ندارم.

 سوابق حکمت الله داوودی که هوادارانش از او به عنوان سرهنگ داوودی یاد می کنند به شرح زیر می باشد:

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی استان قزوین

معاون حمل و نقل و عملیات ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا

عضو دو دوره شورای اسلامی شهر قزوین

کارشناس رسمی دادگستری

عضو هئیت رئیسه و سخنگوی شورای چهارم

رئیس کمیسیون ترافیک شورای چهارم

عضو اصلی شورای هماهنگی ترافیک استان

 

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر