کد خبر: 103976
A

گل‌محمدی: با دانشگر هیج صحبتی نداشته‌ام/ مشکلات مالی پرسپولیس خیلی زیاد است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش در سال ۹۹ فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشت.

گل‌محمدی: با دانشگر هیج صحبتی نداشته‌ام/ مشکلات مالی پرسپولیس خیلی زیاد است

به گزارش دیده بان ایران؛ یحیی گل‌محدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز (دوشنبه) این تیم اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در تیم وجود دارد و نتایجی که گرفته شد، می‌توان گفت سال خوبی را پشت سر گذاشتیم. هنوز یک بازی دیگر با نفت مسجدسلیمان در پیش داریم تا کار امسال‌مان با خیر و خوشی تمام شود. با توجه به مشکلاتی که از شروع فصل وجود داشت، سال سختی برای همه ما بود. مشکلاتی نظیر کرونا، مشکلات مالی،‌ تغییرات مدیریتی و جدا شدن بازیکنان داشتیم.

* اگر مشکلی نباشد فرجی می‌آید

او ادامه داد: فراز و نشیب‌های زیاد و سختی را پشت سر گذاشتیم. خدا را شکر توانستیم در نهایت به ثبات خوبی برسیم. هم در جدول و هم از نظر فنی توانستیم شرایط خوبی را به دست بیاوریم. باید از همه بازیکنانم تشکر کنم چون بیشترین سختی و مشکلات مالی را آن‌ها تحمل کردند. انتظارات رسانه‌ها و هواداران و همه فشارهایی که وجود داشت را خیلی خوب تحمل و مدیریت کردند. انصافا باید از تک‌تک‌شان تشکر کنم. ان‌شاءالله بتوانیم همین روند را بتوانیم تا پایان فصل ادامه دهیم.

او درباره نقل‌وانتقالات تیمش هم توضیح داد: ما مهدی ترابی و مغانلو را جذب کردیم و در حال صحبت کردن با باشگاه فرشاد فرجی هستیم. اگر مشکلات برطرف شود ایشان هم تشریف می‌آورد.

* باشگاه باید قدر زحمات بازیکنان را بداند

گل‌محمدی درباره اعتراض بازیکنان تیمش به نگرفتن مطالباتشان گفت: مشکلات مالی باشگاه خیلی زیاد است. شکایت‌های زیادی در این فصل داشتیم و فصل بعد هم این مشکلات وجود دارد و کاملا برطرف نشده است. یکسری فشارها را باشگاه تحمل می‌کند و از طرف دیگر مشکلات مالی بازیکنان وجود دارد که به آن هم باید توجه شود. به یک شکلی باید این بحث‌ها مدیریت شود. بازیکنان با همه وجودشان کار می‌کنند. انتظار این است که باشگاه قدر این زحمت و تلاش را بداند. اگر قولی داده می‌شود حتما به آن عمل کنند. ما می‌دانیم مشکلات زیاد است و هر تصمیمی که از سوی کادر و بازیکنان صورت می‌گیرد در جهت این است که باشگاه به آرامش برسد و بتواند این فرصت را پیدا کند که مشکلات برطرف شود. از آن طرف هم باشگاه باید یک مقدار بیشتر در جهت حل این مشکلات تلاش کند.

* صحبت با دانشگر؟ بی‌خبرم

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا خبر رفتن دانشگر به خانه او برای حضور در پرسپولیس صحت دارد یا خیر هم اظهار کرد: خانه من آمده است؟ در فصل نقل‌وانتقالات وقتی یک نفر از تیمی جدا می‌شود گمانه‌زنی مطرح می‌شود ولی من هیچ صحبتی با ایشان نداشته‌ام. هیچ تصمیمی برای جذب او تا الان نداشته‌ایم.

* آل‌کثیر جای خوبی تمرین می‌کند

او در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنانی مثل محمد انصاری و مهدی‌مهدی‌خانی می‌خواهند از پرسپولیس جدا شوند هم گفت: نفراتی که از ما جدا شدند، قرضی رفتند. با میل و رضایت کامل خودشان رفتند. اکثر بازیکنان هم جوان بودند. طبیعی است تیمی که بازیکنان جوان زیادی دارد آن‌ها را قرض بدهد تا تجربه بیشتری کسب کنند و برگردند. درباره جدایی نفراتی مثل مهدی‌خانی و انصاری خبری ندارم. خبر انصاری را صبح شنیدم و صحبت نکرده‌ام. باید قبلش با او صحبت کنم ولی اینکه قبل از صحبت با من با باشگاه صحبت کرده مقداری عجیب است. آرمان رمضانی هم به صورت دائمی جدا شد و به استقلال رفت.

گل‌محمدی در خصوص شرایط عیسی آل‌کثیر هم بیان کرد: او از ۱۳ فروردین به جمع ما اضافه می‌شود و فعلا انفرادی تمرین می‌کند. ما خودمان به او تمرین نمی‌دهیم و جاهای خوبی تمرین می‌کند.

* از دست رفتن میزبانی را گردن AFC نیندازیم

او درباره ندادن میزبانی به تیم‌های باشگاهی و ملی ایران هم، گفت:‌ کرونا خیلی از مشکلات فوتبال ما را عیان کرد و نشان داد که چقدر از نظر امکانات فقیر هستیم. واقعا شرایط برگزاری یک تورنمنت بین‌المللی را نداریم. به نظر این همه هم نباید به این در و آن در بزنیم. به جای اینکه مشکلات و ندادن میزبانی را گردن AFC بیندازیم باید به خودمان نگاه کنیم. بیاییم مقداری بیشتر کار و سرمایه‌گذاری کنیم و بیشتر امکانات در اختیار باشگاه‌ها و تیم ملی قرار دهیم. ما بعضی وقت‌ها زمین برای تمرین کردن نداریم. وقتی قرار باشد تورنمنت برگزار کنیم باید زمین داشته باشیم که در اختیار تیم‌ها قرار دهیم. حتی باید به داورها هم زمین استاندارد بدهیم. متاسفانه از نظر امکانات خیلی خیلی ضعیف هستیم و نباید انتظار داشته باشیم میزبانی را به ما بدهند.

گل‌محمدی ادامه داد: از لحاظ مبادلات مالی مشکل داریم. بعضی از تیم‌ها در لیگ برتر هتل ندارند و باید به مسافرخانه بروند. زمین مسابقه خوب هم نداریم. توقعات‌مان را در حد امکانات خودمان در نظر بگیریم. به جای صحبت درباره افرادی که از بیرون تصمیم می‌گیرند، به خودمان و امکاناتمان نگاه کنیم. واقعا کار نکرده‌ایم. ما امکاناتی در اختیار باشگاه‌ها و تیم ملی قرار نداده‌ایم. از لحاظ سخت‌افزاری زیر خط فقر هستیم. باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال زمین تمرین ندارند، چطور باید انتظار داشته باشیم که میزبان باشیم؟ به نظر انتظاری دور از واقعیت است.

* بازی تماشاگرپسند باشد، نتیجه هم می‌آید

او ادامه داد: ما در لیگ هستیم و باید قبل از شروع مسابقات لیگ قهرمانان دو بازی در لیگ انجام بدهیم. نه می‌توانیم اردویی برویم و نه کاری بکنیم. فقط می‌توانیم چند روز زودتر به آن‌جا برویم. ما بیستم به آن‌جا می‌رویم و بیست‌وپنجم هم بازی می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چقدر برایش اهمیت دارد نتایج خوب تیمش همراه با بازی خوب باشد هم توضیح داد: من همیشه به بازیکنان می‌گویم سعی کنند بازی تماشاگرپسند و فنی انجام دهند. نتیجه هم دنبالش می‌آید. خدا را شکر بازیکنان در این یک سالی که من اینجا بودم با تمام وجودشان کار کرده‌اند. به تمام خواسته‌های ما عمل کرده‌اند. باید از بازیکنان و کیفیت خوبی که دارند تشکر کنم. در شرایط سخت خوب تصمیم گرفتند و عملکردشان هم طوری بود که این تیم به جایگاه خوبی رسید.

او در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلی با جدایی محمد انصاری دارد یا خیر هم بیان کرد: اول باید با او صحبت کنم. هیچ پیش‌زمینه ذهنی برای جدایی او ندارم. من انتظار داشتم او قبل از صحبت با باشگاه با من صحبت کند ولی این اتفاق نیفتاد.

* به دنبال چهارگانه

گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین هدفش با پرسپولیس در سال ۱۴۰۰ چیست هم اظهار کرد: هدف ما لیگ، جام حذفی، سوپرجام و لیگ قهرمانان است. دوست داریم در همه این مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشیم. خیلی دوست داشتیم در حضور هواداران‌مان برگزار می‌شد. نبود هواداران بیشترین لطمه را به ما زد چون ما بیشترین هوادار را داشتیم. حمایت‌های مجازی هواداران در یک سال گذشته خیلی زیاد بود و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. اگر حمایت‌های آن‌ها نبود این تیم به این جایگاه و ثبات نمی‌رسید. با تمام وجودمان تلاش می‌کنیم برای اینکه در همه مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشیم.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر