کد خبر: 103988
A

قالیباف: مجلس در ایام نوروز تعطیل نیست/ در ۱۰۰ روز پیش رو دولت باید بازار را کنترل کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جلسات صحن برگزار نمی‌شود اما کمیسیون‌ها و هیئت رئیسه فعالیت‌ها را به‌ویژه در حوزه اقتصادی ادامه می‌دهند.

قالیباف: مجلس در ایام نوروز تعطیل نیست/ در ۱۰۰ روز پیش رو دولت باید بازار را کنترل کند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست فوق‌العاده کمیسیون‌های صنایع و معادن، کشاورزی و اقتصادی درباره بررسی مشکلات بازار شب عید، گفت: جلسات صحن برگزار نمی‌شود اما کمیسیون‌ها و هیئت رئیسه فعالیت‌ها را به‌ویژه در حوزه اقتصادی ادامه می‌دهند.

رئیس مجلس افزود: دعوای قوانین و مقررات به مردم ارتباطی ندارد، حق با مردم است، آن‌ها می‌گویند "لااقل همین مرغ 24 هزار تومانی را جوری عرضه کنید که در صف نایستیم"، این حرف بحق مردم است.

قالیباف با ابراز اینکه "قرار نبود در جلسه امروز حاضر شوم اما به‌دلیل اهمیت موضوع به این نشست آمدم"، تصریح کرد: وزرا و معاونان آن‌ها می‌توانند بازار مرغ و تخم‌مرغ را تنظیم کنند، از این رو دولت بازار مرغ و پروتئین را در یک هفته پیشِ‌رو به‌صورت متمرکز و جدی مدیریت کند.

وی با تصریح به اینکه باید کنترل بازار از پیش از عید تا ماه مبارک رمضان تداوم داشته باشد، اضافه کرد: در 100 روز پیشِ‌رو دولت باید کنترل بازار را با اولویت دنبال کند، مجلس نیز برای تحقق این مهم همراه است و در صورتی که نیاز باشد مصوبه صادر می‌کند یا هماهنگی‌های لازم را میان دستگاه‌ها انجام می‌دهد.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر