کد خبر: 104189
A

مهاجری : سعید محمد به نفع هیچ‌کس از انتخابات کنار نخواهد رفت

محمد مهاجری گفت: راجع ‌به موضوع برکناری «سعید محمد» چیزی نمی‌دانم و بعید می‌دانم که اتفاق افتاده باشد. اگر موضوع کاندیداتوری ایشان مورد محالفت سپاه قرار می‌گرفت و نمی‌خواستند که او در انتخابات کاندیدا شود، می‌توانستند مانعش شوند و به او بگویند که کاندیدا نشود.

مهاجری : سعید محمد به نفع هیچ‌کس از انتخابات کنار نخواهد رفت

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که وضعیت سردار محمد در جبهه اصولگرایی چگونه خواهد بود گفت:

من هفته پیش سعید محمد را دیدم. به نظرم بسیار جدی بود و صراحتا می‌گفت که به نفع هیچ‌کس کنار نخواهم رفت، مگر آنکه فردی جوان باشد و بتواند اهدافی که در ذهنش دارد را محقق کند و به مرحله اجرا برساند. برداشتم این است با این ایده‌ای که مطرح کرد به نفع هیچ‌کس کنار نمی‌رود. راجع ‌به موضوع برکناری او چیزی نمی‌دانم و بعید می‌دانم که اتفاق افتاده باشد. اگر موضوع کاندیداتوری ایشان مورد محالفت سپاه قرار می‌گرفت و نمی‌خواستند که او در انتخابات کاندیدا شود، می‌توانستند مانعش شوند و به او بگویند که کاندیدا نشود و اگر سعید محمد هم می‌خواست که در همان چارچوب نظامی و سلسله مراتبی عمل کند قطعا از این تصمیم خود منصرف می‌شد. اما اینگونه نیست؛ چراکه ایشان تنها کاندیدای نظامی نیست و به نظر می‌رسد که مشکلی با کاندیداتوری او ندارند. به هر حال چهره‌های دیگری مانند حسین دهقان و رستم قاسمی نیز هستند. اما فکر می‌کنم که آقای محمد هم میان همقطاران نظامی‌اش و هم میان طیف‌های سیاسی خاص مخالفانی جدی دارد و احتمالا این فضاسازی‌ها هم از سوی آنها صورت می‌گیرد.

 

منبع:اعتماد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر