کد خبر: 10421
A

روایتی از آوازخوانی حدادعادل

لطف الله میثمی فعال سیاسی و از مبارزان پیش از انقلاب طی گفت و گویی که در برنامه خشت خام با حسین دهباشی داشته، به سابقه آشنایی اش با غلامعلی حدادعادل اشاره کرده است.

روایتی از آوازخوانی حدادعادل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، لطف الله میثمی فعال سیاسی و از مبارزان پیش از انقلاب طی گفت و گویی که در برنامه خشت خام با حسین دهباشی داشته، به سابقه آشنایی اش با غلامعلی حدادعادل اشاره کرده است.

در بخشی از این مصاحبه آمده است:

شما در قزل‌قلعه ظاهرا ذکر می‌کنید که آقای حدادعادل هم بودند؟ ایشان به چه عنوانی دستگیر شده بودند؟ 

بله. این برادرش مجید با مجاهدین ارتباط داشت. مجید که در جبهه‌ها شهید شد، به‌عنوان صداوسیما؛ خدا رحمتش کند؛ خیلی جوان پاکی بود. اینها یک نوکر داشتند؛ مجید هم بود، غلامعلی هم بود، چهارتا بودند توی خانه جوان، وقتی مجید را تعقیب کرده بودند، فکر کرده بودند اینها یک خانه تیمی هستند. همه‌شان را گرفتند. 

‌اشتباها گرفته بودند؟ 

بله، حداد را اشتباه گرفته بودند. ولی خب در صحن قزل‌قلعه شعر می‌خواند، بلند مثنوی می‌خواند، آوازش هم خوب بود. 

‌روحیات انقلابی هم داشت؟ 

بله گرایش هم داشت آن‌موقع. 

‌آوازش هم خوب بود. 

بله، آوازش خوب بود. می‌خواند و دوستی‌ من با او ادامه پیدا کرد و تا بعدها هم ادامه داشت. آخرش یک نامه نوشتم به ایشان که زیاد خوششان نیامد. گفتم شما استاد خوبی هستید ولی سیاست‌مدار خوبی نیستید و هرچه می‌گذرد، به نظرم می‌آید که مراحلی که با دکتر عنایت داشتند با شهید مطهری، سیدحسین نصر، مسائل فکری و فرهنگی را دنبال می‌کردند. واقعا استاد خوبی است و شاگردها خیلی از او راضی بودند.

منبع: روزنامه شرق

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر