کد خبر: 104233
A

جزئیات تازه از قتل ۵عضو یک خانواده در کنگان/ قاتل شناسایی شد

ـ دادستان بوشهر با اشاره به شناسایی قاتل ۵عضو یک خانواده در کنگان گفت: قاتل ۵نفر نفر از شهروندان کنگانی شناسایی و عملیات دستگیری از سوی پلیس آغاز شده است.

جزئیات تازه از  قتل  ۵عضو یک خانواده در کنگان/ قاتل شناسایی شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علی حسن‌‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به قتل 5 عضو اعضای یک خانواده در کنگان اظهار داشت: این حادثه در یکی از محلات شهرستان کنگان رخ داد که 5 عضو یک خانواده به قتل رسیدند.

وی با بیان اینکه 4 تن از مقتولان زن هستند تصریح کرد: مقتولان شامل 3 دختر 14، 18 و 21 سال، یک مرد جوان و مادر بزرگ 75 ساله آنها است که گفته می‌شود قاتل قصد ازدواج با یکی از این دختران داشته است.

دادستان بوشهر با بیان اینکه قاتل از بستگان مقتولان بوده است تصریح کرد: انگیزه قتل با بررسی صورت گرفته تا این لحظه نارضایتی شدید قاتل از نحوه رفتار و ‌عملکرد خانواده بوده است.

بیشتر بخوانید: اعضای یک خانواده در کنگان به رگبار بسته شدند+ جزییات

همچنین معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه در این حادثه 5 نفر از اعضای یک خانواده با سلاح کلاش به قتل رسیدند افزود: این حادثه در یکی از محله‌های کنگان رخ داد که عامل قتل با سلاح کلاش 5 عضو یک خانواده را به قتل رسانده است.

سرهنگ جهانبخش طهماسبی بیان کرد: در حادثه دیگر در شهرک نفت کنگان هم یک مرد جوان به قتل رسیده که شناسایی و دستگیری عاملان این قتل‌ها در دست بررسی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر