کد خبر: 104279
A

ممنوعیت ایجاد هرگونه تجمع برای داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها

رئیس ستاد انتخابات استان تهران: 🔹️ایجاد هرگونه تجمع برای داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌ها ممنوع است. 🔹️علاوه بر این‌ها کمیته پیشگیری از جرائم تخلفات انتخابات قوه قضائیه این موارد را پیگیری و بررسی می‌کنند و برخورد قضایی را با تخلفات این چنینی انجام می‌دهند

ممنوعیت ایجاد هرگونه تجمع برای داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شکراله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران و معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در گفت‌وگویی اظهار کرد: دستگاه‌های برگزاری و ستاد امنیت انتخابات در ایام تعطیلات نوروزی در فرمانداری‌ها و استانداری‌ها حضور دارند و همچنین نیرو‌های امنیتی و انتظامی نیز به همین شکل در این ایام هم به فعالیت می‌پردازند و آمادگی برای برگزاری انتخابات دارند.  
 
وی ادامه داد: تجمع به هر شکلی در این ایام ممنوع است و این هم به دو دلیل است. اول تجمع به دلیل تبلیغات پیش از موعد و دیگری به دلیل رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی است. هرگونه تجمع و تبلیغات پیش از موعد صد درصد تخلف محسوب می‌شود و در زمان رسیدگی به پرونده داوطلبان هم از سوی ما و هم از سوی هیات‌های این موارد در نظر گرفته می‌شود.  
 
رئیس ستاد انتخابات استان تهران بیان کرد:علاوه بر این‌ها کمیته پیشگیری از جرائم تخلفات انتخابات قوه قضائیه این موارد را پیگیری و بررسی می‌کنند و برخورد قضایی را با تخلفات این چنینی انجام می‌دهند.  

 

حسن بیگی گفت: ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی در استان تهران نسبت به سایر استان بسیار خوب برگزار شد، انشاالله این اتفاق نشان از انتخابات پر شوری هم باشد. استعلامات داوطلب‌ها انجام شده و به محض اینکه تاریخ مقرر فرا برسد، هیات‌های اجرایی کار خود را برای بررسی صلاحیت‌ها شروع می‌کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر