کد خبر: 10429
A

چگونگی تعامل فراکسیون امید با شورایعالی اصلاح طلبان بررسی شد

سخنگوی فراکسیون امید از بررسی چگونگی تعامل فراکسیون امید با شورایعالی اصلاح طلبان خبر داد و گفت: قرار شد این موضوع در جلسات بعدی فراکسیون نیز بررسی شود.

چگونگی تعامل فراکسیون امید با شورایعالی اصلاح طلبان بررسی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، بهرام پارسایی طی مصاحبه‌ای  با اشاره به جلسه امروز فراکسیون امید مجلس افزود: همچنین در این جلسه در مورد نحوه حضور نمایندگان استان‌ها در شورای‌عالی اصلاح‌طلبان اشاره‌هایی انجام شد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز، نحوه همکاری نمایندگان استان‌ها با شورای‌های استانی شورای‌عالی اصلاحات نیز مورد بررسی قرار گرفت که نتیجه آن پس از بحث در شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، ظرف چند روز آینده اعلام می‌شود.

سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال 96 کل کشور در این جلسه اضافه کرد: نمایندگان مواد این لایحه را در جلسه امروز فراکسیون امید بررسی کردند.

** پیگیری پرونده دو زندانی بدون سیاسی کاری

پارسایی موضوع دیگر مطرح شده در جلسه امروز فراکسیون امید را پرونده دو زندانی که این روزها خبرساز شده اند، بیان کرد و گفت: دو حقوقدان عضو این فراکسیون، پیگیر موضوع این پرونده در قوه قضاییه هستند.

وی افزود: مطابق وظیفه نمایندگی که نسبت به همه مسائل کشور مسئول هستیم، در این مورد نیز بر آنیم که مساله بدون هوچی گری و سیاسی کاری حل شود.

سخنگوی فراکسیون امید با تاکید بر این که ما به دنبال برقراری آرامش در جامعه هستیم، گفت: تدبیر حکم می کند مساله با تعامل و رایزنی حل شود نه با سیاسی کاری. حل شدن مساله جزو مصالح نظام است؛ سود جویان نباید بتوانند از آن برای تضعیف نظام استفاده کنند.

پارسایی افزود: دو نفر از حقوقدانان فراکسیون، پیگیر موضوع در دستگاه قضایی هستند و دادگاه انقلاب هم تعامل خوبی داشته که امیدواریم به نحو شایسته حل شود.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر