کد خبر: 104459
A

فعالیت باشگاه ماشین سازی تبریز تعلیق شد

مالک باشگاه ماشین سازی تبریز با انتشار نامه‌ای انصراف رسمی خودش از حضور در این باشگاه را اعلام کرد. محمدرضا زنوزی با ارسال نامه‌ای به رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی رسما اعلام‌کرد به دلیل شرایط اقتصادی کشور و همچنین تمرکز بیشتر روی باشگاه تراکتور، از مالکیت و مدیریت باشگاه ماشین‌سازی تبریز انصراف می‌دهد و به همین خاطر ادامه فعالیت این باشگاه تا انتقال قطعی امتیاز آن توسط هیات فوتبال را به حالت تعلیق درآورد

فعالیت باشگاه ماشین سازی تبریز تعلیق شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمدرضا زنوزی با ارسال نامه‌ای به رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی رسما اعلام‌کرد به دلیل شرایط اقتصادی کشور و همچنین تمرکز بیشتر روی باشگاه تراکتور، از مالکیت و مدیریت باشگاه ماشین‌سازی تبریز انصراف می‌دهد و به همین خاطر ادامه فعالیت این باشگاه تا انتقال قطعی امتیاز آن توسط هیات فوتبال را به حالت تعلیق درآورد.

وی در این نامه خواستار تسریع روند انتقال امتیاز ماشین‌سازی شد و حامد نجفی مدیرعامل ماشین سازی را به عنوان نماینده تام‌الاختیار خودش برای انجام امور این انتقال معرفی کرد.

زنوزی همچنین در این نامه با بیان‌ اینکه تیمداری یک مالک برای دو باشکاه لیگ برتری طبق قوانین فدراسیون فوتبال ممنوع است، اعلام کرد در سال96 مبلغ 68میلیارد ریال خارج از هزینه‌های معمول تیمداری را برای ماشین سازی از دست داده و این پول در حال حاضر با توجه به نرخ دلار، معادل 575میلیارد ریال است. وی در این نامه ارزش برند کنونی ماشین‌سازی را نیز بیش از 10میلیون دلار دانست.

شرح کامل مکاتبه زنوزی با هیات فوتبال آذربایجان شرقی به صورت زیر است:

فعالیت باشگاه لیگ برتری تعلیق شد

فعالیت باشگاه لیگ برتری تعلیق شد

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر