کد خبر: 104608
A

تنظیم بازار مرغ به وزارت کشاورزی سپرده شد

بر اساس مصوبات جلسه ستاد تنظیم بازار، کمیته تخصصی ساماندهی بازار مرغ و تخم‌مرغ با محوریت وزارت جهاد تشکیل می‌شود. لازم به توضیح است که تا پیش از این وظیفه رساندن مرغ تا کشتارگاه برعهده وزارت جهاد کشاورزی و توزیع آن برعهده وزارت صمت بوده است که با توجه به نابسامانی بازار مرغ و تخم مرغ و افزایش بی‌رویه قیمتها این امر به وزارت کشاورزی سپرده شد

تنظیم بازار مرغ به وزارت کشاورزی سپرده شد

به گزرش سایت دیده بان ایران؛ بنا به مصوبات ستاد تنظیم بازار، مقرر شد کمیته‌ای تخصصی جهت ساماندهی بازار مرغ و تخم‌مرغ تشکیل شود. این کمیته با ریاست وزیر جهاد کشاورزی و با عضویت قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی و دیگر مسئولان مربوطه تشکیل خواهد شد.

طبق مصوبات این ستاد، مقرر شد این کمیته با داشتن اختیارات کامل از سوی ستاد تنظیم بازار نسبت به برنامه‌ریزی و تولید و توزیع مرغ، از طریق شرکت‌های تولیدکننده عمده مرغ و نیز با همکاری و خدمت گرفتن از ظرفیت مرغ‌داری‌های دیگر، اقدامات لازم را انجام دهد.

لازم به توضیح است که تا پیش از این وظیفه رساندن مرغ تا کشتارگاه برعهده وزارت جهاد کشاورزی و توزیع آن برعهده وزارت صمت بوده است که با توجه به نابسامانی بازار مرغ و تخم مرغ و افزایش بی‌رویه قیمتها، با این تصمیم کلیه فرآیند آن از جوجه‌ریزی و تامین خوراک گرفته تا عرضه و توزیع در بازار به وزارت کشاورزی سپره شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر